Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Računica: Evo kako Verstappen može do titule u Singapuru

Clive Mason/Getty Images/Red Bull Content Pool

Već na narednoj trci mogli bi da imamo rešeno pitanje u šampionatu vozača.

Ukoliko se Max Verstappen na VN Singapura oktiti titulom, to bi bilo najranije osvajanje šampionata u poslednjih 20 godina, odnosno drugo u istoriji Formule 1. Holanđanin se nalazi u dobroj formi i ima zabeleženih pet pobeda za redom i 116 poena viška u odnosu na drugoplasiranog Charlesa Leclerca na 6 trka do kraja.

Tako ne računajući VN Singapura, poslednjih pet trka maksimalno donosi 138 poena (pobeda i najbrži krug – 26 bodova) i tu je uračunato i dodatnih osam poena za pobedu na sprint trci koja će se održati u Brazilu. Zbog toga potrebno je da Verstappen napravi 22 poena viška u odnosu na Leclerca, 13 u odnosu na Pereza i šest naspram Russella u Singapuru kako bi matematički obezbedio svoju drugu titulu.

Prevedeno na stazu, to znači da je Verstappenu potrebna pobeda ali i ujedno da zabeleži najbrži krug na stazi Marina Bej (26 poena), njemu je nepohodno da Leclerc bude na osmoj ili nižoj poziciji (maksimalno 4 bodova) a Perez da najviše dogura do 4 mesta (najviše 12 poena). Ukoliko vozač Red Bulla trijunfuje ali bez najbržeg kruga (25 bodova), onda Leclerc mora da bude najviše na 9. mestu (2 poena), Perez opet bude 4. (12 bodova) ali da nema najbrži krug a ukoiko ga Meksikanac ostvari onda je potrebno da on ne bude na petom mestu (11 poena). Svakako u obe situacije Holanđanin će uvek biti ispred Georga Russella za šest poena.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Mrmot: Nije potrebno biti veliki poznavalac F1 da se vidi talenat i hrabrost koju Max ima.
    Ako se stvari pismatraju sa tog stanovista Hamilton da se zahvali onom propustanju Gloka u poslednoj krivini Brazila 2008. godine.

    • Druže, Maks talenat nema ali definitivno ludila ima što je i pokazao X puta što svakako nije vrlina šampiona već treba biti više inteligentan.
      Koliko je samo puta sakatio Fetela na trci u Ferariju?
      Koliko je puta Hamiltona sekao tj. ludački ulazio u duele što je definitivno i pokazao prošle godine u Monci?
      A to što si spomenuo Gloka po meni nije isto jer bi po tebi onda Max trebao da se zahvali Latifiju.
      Max treba da se javno zahvali Masiju jer je dozvolio van pravila da se trka održi u sprintu jedan krug a pravila su bila kao sada u Monci da se trka završi iza bezbednosnog vozila. Pravila su takva i Masi ih nije primenio, zato je Masi sada tamo gde jeste.
      Dakle, Masi je bio glavni sudija koji je tim potezom dodelio Maksu titulu, a Glok je bio vozač u toku trke koji nije znao šta se dešava u tom trenutku, sreća za Hamiltona, tuga za Masu.
      A ove godine se videlo kad su ujednačeni Lekler i Maks koliko je Lekler inteligentniji i koliko su mu manevri u vožnji impresivni. Max kao da vozi Ford Taunus ili Mercedes 126, upravljivost kao tenk. Njegovom umeću vožnje može samo da se divi onaj jedan ostrašćeni voditelj sa SK.
      Nadam se da će sledeće godine biti još bolji Rasel i Noris, čak su i njih dvoje pokazali u par navrata bolje umeće vožnje od Maksa.
      Niko sad ne spominje možda i ono najbitnije što se pričalo do pre 2 meseca, a to je ko će prekoračiti budžet. Do tada je najglasniji bio Ferari a sad ćute dok svi vidimo da su “Gazirani” odmakli poprilično.
      Zaključak: Maks nije zaslužio jednu a kamoli dve titule, jer prošlu je dobio preko Masija od superiornijeg Mercedesa a ove godine od Ferarija preko nesposobnog Binota.

  • Max “Buzdovan” da se veliko zahvali Ferariju ove godine na tituli koliko i Masiju za prošlu.
    Kao vozač nula, samo je iskoristio Ferarijevo samouništenje ove godine.

Leave a Reply