Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Pojedini inženjeri veruju da bi nova tehnička direktiva FIA-e ponovo mogla da vrati efekat poskakivanja bolida

Start, Staza Lusail, VN Katara 2024. / Mark Thompson/Getty Images /Red Bull Content Pool

Izgleda da će timovi morati mnogo više da se prilagode promenama pravila.

Kao što je već objavljeno, vladajuće telo želi da pooštri pravila od ovogodišnje VN Španije kada je u pitanju fleksibilnost prednjih krila, što znači da bi se tolerancija njihovih elemenata mogla smanjiti za oko 33%. Inače, ova izmena bi mogla da uzrokuje određene promene kada je u pitanju promena poretka na gridu, jer su timovi uspeli da ovaj način dosta profitiraju tokom 2024.

Lando Norris, McLaren, VN Las Vegasa 2024. / McLaren Media Centre

Sada, kako navodi AutoRacer.it, pojedini inženjeri timova su izrazili sumnju da bi ova tehnička direktiva mogla da vrati efekat poskakivanja bolida sa kojim su se svi mučili tokom 2022. godine. To znači da bi ponovo došli do situacije da se podigne pod, što bi svakako usporilo bolide, a sa druge strane efekat poskakivanja nije moguće simulirati u vazdušnom tunelu ili prilikom kompjuterskih proračuna.

Za sada nemamo potvrdu ove informacije.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

2 Comments

Leave a Reply