Izgleda da će timovi morati mnogo više da se prilagode promenama pravila.
Kao što je već objavljeno, vladajuće telo želi da pooštri pravila od ovogodišnje VN Španije kada je u pitanju fleksibilnost prednjih krila, što znači da bi se tolerancija njihovih elemenata mogla smanjiti za oko 33%. Inače, ova izmena bi mogla da uzrokuje određene promene kada je u pitanju promena poretka na gridu, jer su timovi uspeli da ovaj način dosta profitiraju tokom 2024.

Sada, kako navodi AutoRacer.it, pojedini inženjeri timova su izrazili sumnju da bi ova tehnička direktiva mogla da vrati efekat poskakivanja bolida sa kojim su se svi mučili tokom 2022. godine. To znači da bi ponovo došli do situacije da se podigne pod, što bi svakako usporilo bolide, a sa druge strane efekat poskakivanja nije moguće simulirati u vazdušnom tunelu ili prilikom kompjuterskih proračuna.
Za sada nemamo potvrdu ove informacije.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
OK i sta je tu problem ? Neko je tu dobro profitirao .
Meni je nepojmljivo da ne mogu da testiraju u realnim uslovima bolide koji idu i do 350 km/h nego je tu vazdušni tunel za skoro sve?