Finac je držao trku pod kontrolom od starta, ali se zato iza njega dešavalo sve i svašta, pa su na kraju podijum kompletirali Leclerc i Norris, dok je trku završilo svega jedanaest vozača.
Neposredno pred početak trke je objavljeno, da je nakon žalbe Red Bulla, Hamilton ipak kažnjen zbog svoje vožnje u Q3 juče na kvalifikacijama pa je pomeren sa drugog na peto mesto.
Bottas je međutim sjajno startovao, dok se Verstappen našao pod pritiskom od Norrisa. Holanđanin je nekako zadržao poziciju, u gužvi iza njih je na kraju poredak ostao isti, iako su pozicije napadali i Hamilton i Leclerc.
Na početku trećeg kruga, Albon lako pretiče Norrisa i prelazi na treće mesto, a krug kasnije je isto uradio i Hamilton.
Bottas je na čelu otvorio prednost od oko tri sekunde, a identičan zaostatak je imao i Albon za drugoplasiranim Verstappenom.
Hamilton je međutim u devetom krugu iskoristio DRS na prolasku krivini 3 i lako je obišao drugog vozača Red Bulla.
Samo dva kruga kasnije, Verstappen je doživeo očigledan kvar na elektronici bolida, negov bolid je usporio i zvučalo ke kao da je izgubio pogon.
On je uspeo da se vrati do boksa, ali rešenja za njegove probleme nije bilo, pa je Holanđanin morao da odustane.
U 18. krugu, novi tehnički problem, ovoga puta za Ricciarda, dok je probleme sa motorom doživeo i Stroll koji je olako izgubio osmu poziciju od Vettela, a onda i devetu i desetu od Alpha Taurija.
U 21. krugu definitivno odustaje i Stroll, navodno zbog problema sa senzorom, kako je Mercedes preneo Hamilton u preko radija.
U 26. krugu je viđen incident kada je Magnussen samo nastavio pravo na kočenju za krivinu 2, a pošto nije mogao da se skloni na bezbedno, na stazu je izašlo vozilo bezbednosti.
Taj trenutak su skoro svi iskoristili da promene gume.
Trka je nastavljena u 31. krugu i odmah na restartu incident koji je izazvao Vettel. Sainz je neuspešno napao Leclerca u krivini 2, Vettel je video prostor sa unutrašnje strane, blokirao prednji desni točak, zakačio Sainza i okrenuo se na stazi.
Nemac je nakon toga pao na petnaesto mesto, dok je Sainz zadržao sedmo.
U 33. krugu Perez obilazi Norrisa, a treba istaći da je Meksikanac jedini montirao srednje-tvrde gume pa je imao dodatnu prednost u brzini.
Na čelu, Bottas i Hamilton su se smenjivali sa najbržim krugovima a razlika je bila ispod sekunde. Albon je bio šest sekundi iza svetskog šampiona , dok su razlike između vozača iza njega bili po sekundu-dve.
Mercedes je u 44. krugu prijavio problem sa senzorima menjača svojim vozačima i od njih je traženo da izbegavaju ivičnjake.
U 51. krugu novo otkazivanje Mercedesovog agregata, ovoga puta u Williamsu Georgea Russella. On je bolid parkirao pored staze, ali ne na idealnom mestu pa je na stazu ponovo moralo vozilo bezbednosti.
Gume su u tom trenutku promenili Albon, Norris, Leclerc i Sainz, a Tajlanđanin je za razliku od ostalih koji su prešli na srednje-tvrde, montirao meke gume.
Trka je ponovo nastavljena u 55. krugu, ali je vrlo brzo ponovo i prekinuta pošto je Raikkonenu otpao prednji desni točak na restartu, ali svom srećom nije nikoga povredio.
Neposredno pre prekida, Albon je uspeo da obiđe Pereza, mada u prvi mah nije bilo jasno da li je to uspeo da učini na vreme. Ipak, direkcija trke je odlučila da jeste, pa je Tajlanđanin restart dočekao na trećem mestu.
Trka je ponovo nastavljena u 61. krugu, Albon je fenomenalno napadao Hamiltona i počeo da ga obilazi sa spoljne strane u krivini 3, međutim Hamilton nije ostavio dovoljno prostora, zakačio je Albona i okrenuo ga, baš kao u Brazilu prošle godine. Britanac je nekako uspeo da zadrži drugo mesto, dok je Tajlanđanin pao na začelje.
Iza vozača Mercedesa se stvorio vozić u kome su bili Perez, Norris, Leclerc i Sainz, ali niko nije uspevao da napravi konkretniji manevar.
Konačno, u 64. krugu Leclerc koristi loš izlazak Norrisa iz krivine 2, obilazi ga sa spoljne strane u krivini 3 i kreće u poteru za Perezom i mestom na podijumu.
Dva kruga kasnije Peclerc kasno koči na prolasku krivini 2 i obilazi i Pereza, dok su iza njih sjajnu borbu vodili Norris i Sainz, ali bez promene pozicije.
U međuvremenu je Hamilton dobio pet sekundi kazne za incident sa Albonom, a u tom trenutku je bio dve sekunde ispred Ferrarija.
Direkcija trke je u finišu trke dala pet sekundi kazne i četvrtoplasiranom Perezu, koji je tri kruga pre kraja izgubio poziciju i od Norrisa, koji je nakon toga bio sve brži u nadi da će završiti trku sa manje od pet sekundi zaostatka u odnosu na Hamiltona i tako nadoknaditi još jednu poziciju.
Par krugova pre kraja je morao da odustane i Kvyat kome je na sred pravca pukla zadnja leva guma, pa je trku završilo samo 11 vozača.
U samom finišu pravo ludilo. Norris vozi najbrži krug trke u poslednjem krugu ulazi u 5 sekundi u odnosu na Hamiltona i na taj način dolazi do prvog podijuma u karijeri iza Bottasa i Leclerca, koji je takođe profitirao zbog Hamiltonove kazne.
Svetski šampion je morao da se zadovolji četvrtim mestom ispred Sainza, Pereza, Gaslyja, Oc0na, Giovinazzija, Vettela i Latifija koji je na kraju bio jedini van bodova.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Šteta za Latifija, nisam gledao trku, ali kao navijač Ferrarija ne mogu dočekati da Vettel ode..