Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Pjastri najbrži na poslednjem treningu u Meksiku

Oscar PiastriOscar Piastri, McLaren, VN Meksika 2024. / McLaren Media Centre

Meklaren je u poslednjoj rundi krugova na treningu postavio najbolja vremena nakon što je Ferari dominirao prvom polovinom sesije.

Nakon problematičnih i isprekidanih treninga juče, timovi su se nadali jednoj normalnijoj sesiji i to su na kraju i dobili.

Vozači su zbog toga odmah krenuli u akciju, a Verstapen, koji je juče vozio samo 18 krugova, je odmah uzeo meke gume i vozio 1m18.397s u svom prvom pokušaju.

Njega je na srednje-tvrdim gumama pratio Gasli sa 1.6s zaostatka, dok su ostali u prvih desetak minuta vozili samo instalacione krugove.

Potom se na mekim gumama na tabelu upisao Hamilton i on je zastao 6 desetinki za Verstapenom, a svo vreme u odnosu na svog starog rivala je izgubio u trećem sektoru.

Rasel međutim nije imao takvih problema i on je ubrzo preuzeo prvu poziciju sa krugom 1m18.284s.

Hamilton je u sedećem pokušaju napravio jasan napredak i skočio na vrh, ali na kratko pošto su ga ubrzo preskočili Sajnc i Lekler. Španac je vozio 1m17.825s, dok je Lekler nakon greške u prvom krugu ostao 6 stotinki iza njega u svom drugom pokušaju.

Potom smo nakon dvadesetak minuta videli Norisa u Akciji koji je bio 2 desetinke brži od Sajnca posle dva sektora, ali je sve izgubio u trećem, i na kraju je završio i iza Leklera, ali sa minimalnim zaostatkom.

Vozači Ferarija su nešto kasnije pokušali još jednom na istom setu guma, ali su morali da prekinu svoje krugove zbog Losona, koji se okrenuo ispred njih. Ipak, Lekler je polovinom sesije popravio vreme na 1m17.616s, a onda je Sajnc vozio još bolje sa 1m17.447s na već 9 krugova starim gumama.

Noris je za to vreme isto pokušao još jednom na starom setu, ali je imao veliku nestabilnost u bržoj krivini 7 pa je ostao 4 ipo desetinke iza Sajnca. On je danas testirao i novi pod, pa je Meklaren bio obojen floviz bojom.

Perez je za to vreme imao nekoliko pokušaja, ali i grešaka u svojim krugovima i on se našao na četvrtom mestu, desetinku iza Norisa. Njega je ipak nešto kasnije na toj poziciji zameni Pjastri, koji je imao praktično identičan tempo kao njegov timski kolega.

Ferariju su dvadesetak minuta pre kraja još jednom na kratko izašli na stazu na starim gumama i dodatno su poboljšali svoja vremena, a Sajnc je ponovo imao blagu prednost, ovoga puta sa vremenom 1m17.334s.

Cunoda se za to vreme probio na treće mesto sa ravno pola sekunde zaostatka, a on je u tim trenucima koristio srednje-tvrde gume.

Verstapen se nakon toga vratio na stazu novom setu mekih guma i očekivano je skočio na čelo sa 1m17.003s. Odmah iza njega je bio Noris, isto na novom setu guma i vozio je daleko brže od vozača Red Bula. Britanac je postavio vreme 1m16.551s, što je bilo četiri ipo desetinke brže od Verstapena, a onda je Pjastri vozio još pola desetinke brže od svog timskog kolege i prvi put se našao ispred njega na ovoj sesiji.

Ferari nije delovao preterano ubedljivo na novim gumama, pošto je Sajnc bio treći, sa tri desetinke zaostatka za Pjastrijem, dok je Lekler bio još četiri desetinke sporiji i na šestom mestu iza Hamiltona.

Do kraja sesije nije bilo bitnijih pomeranja pa su Pjastri i Noris ostali najbrži ispred Sajnca i Verstapena. Hamilton je bio peti ispred Leklera, Cunoda je bio odličan sedmi, Rasel osmi, Magnusen deveti, a Loson deseti.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

Leave a Reply