Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Pjastri najbrži na izuzetno izjednačenom prvom treningu u Imoli

Oscar PiastriOscar Piastri, McLaren, VN "Emilija Romanja" 2025. / foto: x.com/McLarenF1

Meklaren je ponovo završio na prve dve pozicije, ali su razlike između njih i rivala bile gotovo nepostojeće.

Na početku sesije se većina vozača odlučila da koristi meke gume koje su ovog vikenda najmekša C6 komponenta koja još nije korišćena ove sezone. Kada tome pridodamo stazu koja nije bila u najboljem stanju imali smo sutaciju gde su se vremena rapidno menjala.

Tako se nakon desetak minuta na čelu nalazio Noris sa 1m17.491s, 7 stotinki ispred Rasela, dok je Hamilton bio treći sa dve desetinke zaostatka.

Nešto kasnije je Pjastri prešao na treću poziciju sa desetinkon zaostatka, dok je njegov timski kolega popravio najbolje vreme na 1m17.125s.

Potom je nekoliko vozača na srednje-tvrdim gumama napravilo veće pomake, a činilo se da se i staza drastično ubrzala nakon prve trećine sesije. Tako je Bortoleto na srednje-tvrdim gumama skočio na drugo mesto, tik ispred Rasela, dok je Gasli na istoj komponenti napredovao do pete pozicije.

Mercedesov vozač je zatim na novim mekim gumama drastično popravio svoje vreme i ujedno postavio ubedljivo najbrži krug od 1m16.599s. Gasli se još jednom probio u vrh na srednje-tvrdoj komponenti sa tri desetinke slabijim vremenom, dok je Antoneli ostao dve desetinke iza njega u svom pokušaju na novim mekim gumama.

Situacija se nakon toga malo primirila, a Sajnc je u Vilijamsu na mekim pneumaticima napredovao na drugo mesto, dve ipo desetinke iza Rasela.

Pjastri je nešto kasnije izašao na stazu na novim gumama i bio je brži za pola sekunde od Rasela čime se probio na čelo poretka, dok je Noris morao da odustane od svog prvog kruga.

Gasli se potom još jednom našao na trećem mestu, ali ovoga puta na mekim gumama, mada ga je ubrzo na tom mestu zamenio Hamilton koji je zaostao desetinku za vodećim.

Noris je u svom sledećem pokušaju preuzeo drugo mesto od Rasela, a do Pjastrija mu je bilo ostalo svega 0.032s.

Ono što je bilo evidentno je da su se meke gume dobro držale i vozači su mogli da voze nekoliko krugova u kontinuitetu i popravljaju vremena.

Tako je Sajnc nakon 3-4 pokušaja uspeo da se ugura među vodeće na treće mesto, pa je tako 10 minuta pre kraja razmak između prve petorice bio manji od desetinke.

Finiš sesije je ostao rezervisan za testiranje sa većom količinom goriva pa je tako lider šampionata Pjastri ostao najbrži ispred Norisa, Sajnca, Rasela i Hamiltona.

Gasli je na šestom mestu zaostao desetinku ipo, Verstapen je bio još toliko iza njega na sedmom, dok su prvih deset kompletirali Albon, Bortoleto i Hulkenberg.

Bortoleto se u samom finišu slupao na izlasku iz Rivace pa je trening završen podcrvenim zastavama.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Zapratite nas

Leave a Reply