Zbog promene podloge na stazi i drugačije komponente gume ovogodišnja pol pozicija bila je brža za 1.7 sekundi u odnosu na 2018.
Pošto je staza u Francuskoj u poslednje vreme presvučena novim asfaltom i to tri puta, zbog toga ove godine svedoci smo velike evolucije staze u pogledu vremena. Pirelli je za ovu trku spremio C2 komponentu kao drugu najtvrđu iz svoje ponude, medijum je C3 dok je C4 meka guma, odnosno druga najmekša iz odabira. Prema prvim podacima razlike između komponenti su izjednačene, pa je tako između meke i medijum razlika 0.5/0.6 sekundi a malo više između medijum i tvrde, odnosno 0.6/0.7 sekundi po krugu.
Tako bi najbrža strategija ovde bila sa jednim zaustavljanjem, odnosno da se startuje sa medijum komponentom koja će se između 22. i 27. kruga zameniti za tvrdu. Ako se startuje na mekoj gumi, onda je taktika sa jednim zaustavljanjem malo teža, jer bi ovi pneumatici trajali sve do 14. ili 16. kruga, pa bi se od tada uzela tvrda guma do kraja. Ipak, taktika sa dva zaustavljanja je sporija ali sigurnija, jer ukoliko bi krenuli na mekoj komponenti ona bi optimalno trajala do osmog kruga, odakle bi do 22. ili 27. kruga koristili medijum gumu koju bi ste tada opet zamenili za medijum do kraja.
Preostali setovi guma po vozačima: