Izgleda da će mehaničare očekivati pune ruke posla.
Kako italijanski dobavljač guma smatra taktika sa dva servisa trebalo bi da bude najbrže na stazi u Ostinu. Za najbolju opciju smatra se start sa medijum gumama koje bi se zamenile do 19. kruga a posle bi se vozači prebacili na tvrdu komponentu. Ona bi trebalo da izdrži najviše do 42. kruga a kraj bi ponovo bio na medijum pneumatiku. Isto tako brza taktika takođe uključuje start na medijum gumi a posle bi usledila dva stinta sa tvrdim pneumaticima, odnosno zamena za novi usledio bi u 38. krugu. Kao treća opcija jeste i strategija sa 4 servisa, koja uključuje start sa medijum, pa onda jedan stint sa tvrdim, opet medijum i na kraju bi se kroz cilj prošlo na mekoj komponenti.

Preostali pneumatici po vozačima:
Startni grid za VN SAD posle primene najavljenih kazni (promene su moguće do pred početak trke)

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.