Što se tiče taktike postoje više varijanti sa jednim zaustavljanjem.
Prema proračunima italijanskog dobavljača pneumatika taktika za 78 kruga na VN Monaka trebalo bi možda da bude jednostavna, ali možda i ne. Zbog male abrazivnosti podloge logično je da će se ići na jedno zaustavljanje ali je širok opseg za upotrebu različitih vrsta pneumatika. Na sve to treba dodati i varijantu izlaska sigurnosnog automobila koja je česta pojava na ulicama Monte Karla. Znamo da će prvih deset startovati sa mekim gumama što smanjuje njihove šanse za druge različite varijante.
Prema Pirelliju najbrža taktika bila bi da se startuje sa mekim gumama i ako ne bude perioda sigurnosnog automobila one bi se menjale između 27 i 35 kruga, što je dosta široki opseg za različite taktičke varijante. Posle toga bi se prešlo na medijum komponentu do kraja trke. Druga opcija da se takođe krene sa mekim, ali sve do 20. ili 25. kruga kada bi se one zamenile za tvrdi pneumatik. I na kraju, treća opcija je da se startuje sa medijum gumom i one bi trajale duže u trci, odnosno promenile bi se između 43. i 51. kruga i onda prešlo na meku komponentu.
Preostali setovi guma po vozačima:
Startni grid:
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.