Ono što se pokazalo jeste da je degradacija guma visoka.
Italijanski dobavljač pneumatika savetuje da je najbrža taktika za 53 kruga na stazi Pol Rikard ona sa jednim stajanjem, gde bi se startovalo sa medijum komponentom koja bi se zamenila najkasnije do 27. kruga posle čega bi se stavrila tvrda. Isto tako brza je i strategija sa dva servisa, odnosno start sa mekom koja se menja do 20. kruga, pa prelaz na tvrde do najkasnije do 40. kruga i onda bi se ponovo uzela medijum guma. Postoji još jedna opcija sa dva stajanja, a to je da se prvi stint provede na medijum do 20. kruga, na zameni bi se stavila tvrda do 37. i na kraju bi se karirana zastava dočekla sa ponovo tvrdom komponentom.
Što se tiče guma odmah se videlo da će Ferrari i Red Bull imati različite taktike. U dosadašnjem delu vikenda degradacija na stazi Pol Rikard bila je visoka, pa videćemo koji odabir pneumatika je bio pravi. Tako Max Verstappen ima 2 nove tvrde gume i jednu medijum za današnju trku, dok Charles Leclerc poseduje samo jednu novu tvrdu komponentu i dve nove medijum, dok obojica imaju po tri korišćene meke gume. Carlos Sainz je nešto bolji po ovom pitanju, jer u svojoj garaži ima 2 nove tvrde, 2 nove medijum, 1 novu meku i 1 korišćenu meku gumu. Sergio Perez ima isti komponente guma kao i njegov timski kolega.
Starni raspored (moguće su promene do pred sam početak)
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.