Vozači Ferrarija i Mercedesa odlučili su se da u trku krenu sa različitim vrstama pneumatika.
Posle završetka drugog dela kvalifikacija, bilo je jasno da će Ferrari trku za VN Austrije startovati sa mekom komponentom guma, dok su vozači Mercedesa kao i Max Verstappen odlučili za medijum pneumatik.
Pirelli kao najbržu taktiku za 71 krug na Red Bull Ringu predlaže sa jednim zaustavljanjem, gde bi se startovalo sa medijum komponentom koja bi se između 14. i 20. kruga zamenila za tvrdu do samog kraja. Druga opcija je veoma slična, gde bi se takođe krenulo sa medijum gumom ali bi se ona oko 12. ili 16. kruga promenila za tvrdu sa kojom bi išli do karirane zastave.
Taktika sa dva zaustavljanja je definitvno sporija, ali za nju Pirelli nije dao nikakve proračine jer postoje više kombinacija. Takođe, italijanski proizvođač dodao je da nije primetio probleme sa mekom gumom kao što je to bilo za VN Francuske i da je ona jedna od efektivnijih izbora tokom ovog vikenda.