Mehaničari timova možda će ovoga puta imati malo više posla.
Italijanski dobavljač guma je prema svojim proračunima saopštio da će najbrža taktika na trci za VN SAD biti ona sa dva zaustavljanja, koja uključuje start sa medijum gumama koje bi između 14. i 22. kruga trebalo da se zamene za tvrde a one bi trajale najkasnije do 41. kruga posle čega bi se opet uzeo još jedan set medijum komponenti do samog kraja. Druga opcija zahteva da prva dva stinta budu na medijum pneumaticima a od 38. kruga bi trebalo da se pređe na tvrdu gumu. Kao treća solucija Pireli savetuje start na mekim koji će trajati do 16. kruga, pa prelaz na tvde do 40. kruga i na kraju karirana zastava bi se dočekala sa medijum gumom.
Preostali pneumatici po vozačima:
Zbog udesa na kvalifikacijama Džordž Rasel je u nedostatku rezervnih delova morao da promeni konfiguraciju svog bolida, što je zahteva start iz pitlejna. (na ovoj grafici on je još uvek na šestom mestu, ali dalje izmene u gridu su moguće.)