Vozač Racing Pointa uspeo je da trijumfuje ispred Estebana Ocona.
Vremenski uslovi pred početak prve VN Sakira bila su odlični. Temperatura vazduha iznosila je 21 stepen a staze bila je 24 stepeni a očekivalo nas je 87 krugova. Vozači Mercedesa odlučili su se na u trku krenu sa medijum gumama, dok svi ostali iz prvih deset odlučili da krenu sa mekom komponentom. Ocon, Albon, Vettel i Giovinazzi su takođe imali medijum gumu kao i Aitken i Raikkonnen dok su ostali imali najmekši pneumatik. Zbog vetra koji je duvao tokom dana, staza je bila malo prašnjava.
Russell je odlično startovao i preuzeo prvo mesto ali posle par krivina usledio je izlazak sigurnosnog automobila jer su u četvrtoj krivini završili Max Verstappen i Charles Leclerc. Incindent na ulasku u ovu krivinu imali su Perez i Leclerc a Verstappen nije uspeo da ih izbegne zbog čega je Holanđanin završio u zidu. Tako se Russell našao na prvom mestu ispred Bottasa i Sainza, Rikkardo je bio četvrti, Kvyat peti, Stroll šesti ispred Gaslya, Ocona, Vettela i Norrisa koji su se nalazaili u prvih deset vozača.
U šestom krugu trka je ponovo imala aktivan ritam a Sainz je iskoristio to pa je na kratko uspeo da dođe do druge pozicije, ali je Bottas uspeo da se vrati. Vettel uspeva da do 9. kruga uzme 10. mesto od Albona dok je Russell napravio već 1.8s prednosti nad novim timskim kolegom. Vozač Red Bulla uspeo je da se oporavi i poravrati 10. poziciju od Vettela a to je iskoristio i Perez koji je uspeo da obiđe Nemca. Od tada vozači su manje-više vozili zarobljeni u koloni gde su Russell i Bottas razmenjivali najbrže krugove.
U 20. krugu Albon uspeva da pretekne Pereza i dođe do devete pozicije ali je Mekikanac u narednog krugu uzvratio udarac i vratio se na svoju poziciju. Borba između vozača Mercedesa nastavila je da se rasplamsava, pa je tako Russell imao 2 sekunde prednosti u odnosu na Bottasom sve do 26. kruga. Dva kruga kasnije Magnussen je rešio da ode do boksa i uzme medijum pneumatike a za njima je istu stvar učinio i Kvyat. U 29. krugu na servisu su otišli Sainz i Gasly a za njima i Ricciardo. Sledeći koji su išli na zamenu bili su Vettel, Aitken i Fittipaldi ali se odnos snaga na stazi nije nešto mnogo menjao.
Tek u 42. Ocon je rešio da ide na svoju zamenu guma i medijum pneumatik zameni za tvrdim. Stroll je rešio da svoje meke gume sa kojima je startovao zameni medijum, ali Kanađanin nije uspeo da zadrži svoju poziciju po povratku na stazu od strane Ocona. U 45. krugu Russell ide na zamenu kada umesto medijum stavlja tvrde gume, ali se po potvartkom na stazu mučio sa podešavanjima motora. Četiri kruga kasnije na servis je javio i Bottas koji je uzeo istu kombinaciju pneumatika kao Britanac a na stzi se vratio na drugom mestu sa 8 sekunde zaostatka za Russellom.
Tek 55. krug nam donosi virtuelno vozilo bezbednosti jer se pokraj staze našao Nicholas Latifi, pa su tako ovaj momenat iskoristili Norris, Magnussen Aitken, Sainz, Ricciardo i Vettel da svarte na zamenu guma. Trka je već odmah puštena u normalan ritam a Perez je iskoristio ovu situaciju i obišao Strolla u borbi za četvrto mesto a nešto zatim i obišao i Ricciarda za treću poziciju. Od tada Bottas je dodao gas pa je smanio zaostatak za Russellom na 4.6s a u tim momentima je izbačeno vozilo bezbednosti jer je incident ovoga puta imao novi vozač Williamsa Jack Aitken. Britanac je odmah bio do boksa na zamenu prednjeg krila.
Za vreme ove pauze Mercedes uveo oba svoja vozača na zamenu guma, pa je tako Russell ovu izmenu odradio bez većih problema dok je Bottas morao da ostane duže na servisu zbog problema sa prednjim levim točkom. Zbog toga Finac je pao na peto mesto. Russell je samo krug kasnije morao opet na servis jer je tim montorao drugačiji servis pneumatika od onih što je trebalo pa je na ovaj način i Britanac izgubio vodeće mesto.
U 68. krugu trka je ponovo puštena a kolonu je poveo Sergio Perez ispred Ocona, Strolla i oba Mercedesa. Russell uspeva da na izlazu iz osme krivine obiđe Bottasa i tako sada krene u poteru za vodećom trojkom. Britanac u Mercedesu je već u narednom krugu obišao i Stroilla na prilazu na prvoj krivini, pa i Ocona posle čega je ima zaostatak od 3.5 sekunde za vodećem Perezom.
U 79. krugu Russell je ponovo morao na servis zbog probušenog zadnjeg levog penumatika što je otvorio put ka pobedi za Sergia Pereza. Meksikanac je to iskoristio pa je uspeo da upiše svoj prvu pobedu ispred Ocona i Strolla. Četvrti je bio Sainc, peti Ricciardo, šesti Albon, sedmi Kvyat, osmi Bottas, deveti Russell i poslednji bod otišao je Norrisu.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.