Tehnički direktor Alpine i koji je ranije radio za McLaren i Ferrari očekuje sledeće godine sličan scenario kao 2009.
Tada su timovi koji su 2008. vodili glavnu borbu za titulu pali u poretku sledeće godine. Razlog je što je većina resursa i koncentracija bila na trenutnoj borbi, dok je promena tehničkog pravilnika za 2009. pala u drugi plan.
Tadašnja promena je omogućila ekipama Brawn GP i Red Bull da se probiju na sam vrh. Brawn, koji je kasnije postao Mercedes i Red Bull su i dalje u samom vrhu, a Fry veruje da bi ovogodišnja borba mogla da im poremeti planove za 2022.
„Mene ovo podseća na 2008. kada su se Ferrari i McLaren borili do samog kraja za titulu. Ja sam tada bio u McLarenu i želeli smo da osvojimo titulu. Bolid za 2009. pravljen prema potpuno novom pravilniku je tek u oktobru bio u vazdušnom tunelu i videli ste da su neki timovi mnogo profitirali. Ferrari i McLaren su konstantno zaostajali“, izjavio je Fry.
Iako su oba tima do kraja 2009. uspela da ostvare pobede, mora se reći da ni u jednom trenutku nisu mogli konkretno da se suprotstave Brawnu i Red Bullu. Gledajući trenutni šampionat, Fry misli da bi Ferrari mogao da bude tim koji je najbolje balansirao resurse i da bi upravo oni mogli da se istaknu kao lideri na početku nove ere.
„Ferrari je svoj projekat započeo znatno ranije od svih. Iskoristili su taj luksuz i maksimalno smanjili pritisak na sebe. Sa druge strane imate Mercedes i Red Bull koji vode žestoku borbu i to bi moglo da ih košta u procesu razvoja. Drugi timovi koji više nisu fokusirani na 2021. će isto imati priliku da podignu nivo.“
„Takođe, ograničenje resursa je velika promena a sve. Veliki timovi posebno imaju veliki posao pred sobom i ako ste počeli rano, to vam automatski pruža više resursa i vremena koji mogu da se usmere na novi projekat“, rekao je Fry.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.