Iako pravila za narednu sezonu ostaju stabilna ipak imamo određene promene.
Mala tkz. ajkulina peraja ili T-krila kako ih zovu bila su zabranjena da se koriste u Formuli 1 tokom prošle godine. Ipak, McLaren je koristio sličnu verziju ovog aerodinamičkog dela kako bi bolje prikazao brojeve svojih bolida. Zbog toga, FIA se odlučila da ovaj dodatak uvede kao obavezan, jer on sada nema nikakav aerodinamički efekat već je samo estecki.
U 2020. imaćemo i manji broj test dana, pa tako sa osam koliko smo ih imali sada su na rasporedu samo šest. Pošto se pravila u ovoj sezoni mnogo ne menjaju, pa će bolidi biti više evolucije nego revolucije ovaj potez urađen je sa namerom kako bi se smanjili troškovi.
Pritom, ukoliko neki vozač omaši ili nevidi da je obavezan da se javi na preventivno merenje tokom sesije, sudije neće morati da mu odmah dodele kaznu sa obaveznim zaustavljenjem od 10 sekundi, već će kazne biti drugačije. Slična stvar važi i za prerani start, gde će vremena moći da se dodaju na kraju trke umesto klasične kazne “prođi kroz”.
Od ove godine timovi na testiranjima neće moći da zatvaraju svoje garaže, već će one morati da ostaju širom otvorene. Ipak, njima je dozvoljeno da se bolid prekirje samo kada se šlepuje sa staze do garaže. Takođe i policijski čas je produžen pa će tako mehaničari imati više vremena za spavanje a svi oni imaće pravo da ga dva puta u toku sezone probiju bez kazni.
Dodata je i još jedna dozvoljena MGU-K komponenata za ovu sezonu, pošto su u 2019. čak 9 vozača upotrebili ovaj elementi više puta nego što je dozvoljeno. Posle trke vozačima će moći da ostane samo 250ml goriva u sistemu van rezervoara umesto 2 litara koliko je to ranije bio slučaj dok će sada sami vozači kontrolisati čak 90% obrtaja motora posebnom pedalom.