Novi vlasinici planiraju da za dve godine u kalendaru uvedu 21. ili čak više trka.
Direktor marketinga Formule 1 Sean Bratches, radi na tome da što više podrži tehničkog direktora Rossa Browna u difinisanju kalendara za narednu godinu. Već je poznato da 2018. nećemo imati VN Malezije, koju bi trebalo da zameni VN Nemačke a njima se u karavnu pridružuje i trka u Francuskoj.
Od ove sezone, nove gazde najbržeg cirkusa zainteresovani su da ovaj karavan odvedu na tržišta u Evropi, SAD, Aziji i Latinskoj Americi.
“Mi želimo da sarađujemo sa timovima i sa njima da pravimo dalje planove. Ali, naša želja je da imamo više od 21 trku u kalendaru na mestima gde će nam se to najviše isplatiti. Imamo ekonomski plan kako da primenimo ekonomsku studiju na ta mesta na koja želimo da idemo i kako da Formulu 1 učinimo boljom. Zbog toga trebamo da napravimo optimalan kalendar u ovim regionima, pre svega zbog lokistike.” kazao je Bratches.
Takav potez mogao bi da smanji zimsku i letnju pauzu.
“Mi ne želimo da imamo mnogo trka sa razmakom između njih od nedelju dana. Želimo da ih podelimo po teritoriji, Evopi, Americi i Aziji, ali to će biti teško uklopiti.” dodoa je on.