Izgleda da je SF-23 potpuno drugačiji od svog prethodnika.
Kako piše sajt Formu1a.uno, ovogodišnji bolid Ferrarija ima potpuno redizajniranu mehaniku i delove koji se nalaze unutar šasije, kao i izmene na prednjem krilu i bokovima. Upravo ove inovacije su promenile karakteristike bolida koji sada ima dobru brzinu na pravcima, ali se više muči u krivinama od F1-75. SF-23 je efikasniji, ali ima problema sa balansom u srednje brzim i brzim krivinama.
Ovaj izvor navodi da veliki deo problema novog bolida potiče od prednjeg dela. Tako je Ferrari prvi dan testa iskoristio za sakupljanje podataka kako bi ih uporedio sa simulacijama koje su tokom zime radili u Maranelu, dok je na drugom danu u programu bila optimizacija SF-23. I pored velikog broja isprobanih podešavanja, izgleda da novi bolid iz Ferrarija pati od problema sa podupravljanjem u sredini krivina što se pretvara u preupravljanje na izlasku. Kako je za Formu1a.uno rekao jedan od inženjera tima, izgleda da sa trenutnom verzijom prednjeg krila ovaj problem nije moguće rešiti, čak i sa maksimalnim podešavanjem uglova.
Zbog toga bi ovakvo stanje stvari moglo da više odgovara Carlosu Sainz nego Charlesu Leclercu, pošto Špancu više prijaju trenutne karakteristike bolida.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Знаћи, за брата Саинца, е
Ferrari je jak dok ne pocne sezona. Prva trka pokaze mali deo slabosti a posle se to pretvori u odron. Inace njima je svaka sezona losa ali svaka druga je katastrofalna pa kako je prosla bila malo manje losa ova bi trebala biti potop.
Nista bez v10 motora zvuk💪
Videcemo,kad odvrnu motor i zgaze konkutenciju