Red Bull je bio jasno najbrži na pravcima u Francuskoj i Austriji, ali se onda sve od jednom promenilo na Silverstonu i Hungaroringu.
U padoku postoji nekoliko teorija zašto je to tako, a Auto Motor und Sport prenosi da Mercedes i Red Bull uperuju prst jedni u druge.
Razvoj motora tokom sezone je ove godine zabranjen i logično je da se postavlja pitanje kako je Mercedes uspeo da nadoknadi zaostatak.
Red Bull tvrdi da imaju istu snagu kao na Pol Rikardu i Red Bull Ringu i govore kako je sada Mercedes pronašao dodatnu snagu.
Šef ekipe Mercedes Toto Wolff misli da je Honda morala da napravi korak nazad.
Naime, iz Mercedesovog tabora se čuju glasine da je nova direktiva jedna nova tehnička FIA negativno uticala na Hondu.
„Navodno su mesecima postojale nesuglasice oko toga kako japanski proizvođač upravlja prikupljanjem i potrošnjom energije. Ostali proizvođači nisu ni znali da je nešto preduzeto.“, piše Auto Motor und Sport.
Honda sigurno nije izgubila mnogo snage, ali nove direktive koje se tiču motora se ne objavljuju javno.
„Tehničko osoblje FIA direktno komunicira sa proizvođačem. Čak ni konkurencija ne može da zna da se tu nešto dešava.“
Ipak, Ferrari i Red Bull smatraju da Mercedes ipak jeste uspeo da pronađe još snage zahvaljujući dodatnom hlađenju kolektora vazduhu u određenim fazama, što dozvoljava korišćenje više snage. Ovo svakako može da bude korisno u kvalifikacijama ili na startu trke, a hlađenje se obavlja uz pomoć suvog leda.
Prema pisanju Auto Motor und Sporta, sistematsko hlađenje kolektora je u najmanju ruku u sivoj zoni pravilnika, a moguće je da čak nije ni legalno.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
A čekaj, pre Francuske i Austrija nije bilo trka? Ja bih rekao da ih je bilo 6 i nisam siguran da je red bul bio brži na pravcu, ali je odjednom postao najbrži u Francuskoj i Austrija, e sad kad je Mercedes ubrzao, aj sad da kukamo…