Britanac priznaje da McLaren i dalje zaostaje u sporim krivinama, ali nije previše zabrinut pred trku na ulicama Monte Karla.
McLarenova forma se konstantno poboljšavala prošle sezone, a taj trend se nastavio i ove godine zahvaljujući konstantnom razvoju bolida.
U Majamiju je Norris ostvario svoju prvu pobedu u karijeri kada je trijumfovao ispred lidera šampionata i svetskog prvaka Maxa Verstappena.
On se prošlog vikenda još jednom borio sa vozačem Red Bulla u završnim trenucima trke u Imoli, a u cilju ih je razdvajalo samo 7 desetinki.
Međutim, konfiguracija staze u Monaku na papiru izgleda kao da neće odgovarati karakteristikama McLarenovog MCL38, koji je sklon određenim slabostima u sporim krivinama.
Ipak, Norris veruje da na ulicama Monte Karla, dobar automobil u kombinaciji sa odlučnošću vozača može da nadoknadi određene nedostatke.
“Moj najgori deo staze u Imoli je bila šikana Variante Alta koja je i najsporiji deo staze”, objasnio je Norris, za portal RaceFans. “Tamo sam gubio većinu vremena. Dakle, i dalje nam je to slabost, svesni smo toga i radimo na poboljšanjima. To me ne čini previše zabrinutim pred Monako jer je to staza na kojoj želite dobar automobil, ali takođe morate da budete odlučni. To je jako brza staza. Nije kao da samo lagano okrećete volan, već stvarno morate da znate šta radite. Morate proceniti koliko blizu ćete biti temenima krivina, zidovima i slično. Kažem, postoji veliki element rizika. Kada se to doda kao faktor, stvari postanu malo drugačije. Dakle, nisam zabrinut i radujem se odlasku u Monako. Siguran sam da je svako uzbuđen jer je to tako kul mesto. Barem se radujem suboti, jedva čekam”, rekao je Norris.
On je otkrio da su unapređenja koja je McLaren uveo na Imoli donekle umanjila nedostatak u sporim krivinama, dok će neke druge promene biti sprovedene ovog vikenda na ulicama Kneževine.
“Bolid se potpuno drugačije podešava u odnosu na ono što biste uradili na nekoj drugoj stazi. Ne mislim da to može tek tako da se poredi. Kada podešavamo automobil samo za niske brzine, bolji smo. Ali kada moramo da ga podesimo automobil i za visoke, i za srednje i za niske brzine, tada iskoristimo našu prednost u brzim i srednje-brzim, a trpimo gubitak u sporim krivinama. Ipak, imamo neke sitne stvari, čak je i ažuriranje koje smo imali prošlog vikenda malo pomoglo da se pomerimo u pravom smeru. Na dobrom smo putu. Borimo se protiv Ferrarija i Red Bulla i to se sada oekuje na svakoj trci. Želimo da ponovimo isto i u Monte Karlu, ali to je potpuno drugačija staza. Moramo da sačekamo i vidimo kako će biti u petak”, dodao je Norris.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Meklaren je dosta napredovao to je očigledno ali samo kad nema nikog ispred njih. Postoji brzina ali ne mogu nikog da preteknu. To se lepo videlo u Majamiju i sada u San Marinu . Brzi je Noris od Pjastrija i bolje čuva gume ali jedan brzi krug nekako bolje odradi Pjastri. Noris kad treba da bude najbrži u tom jednom krugu uvek podbaci