Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Noris predvodio Meklarenov 1-2 na drugom treningu u Džedi

Lando NorrisLando Norris, McLaren, VN Saudijske Arabije 2025. / McLaren Media Centre/Clive Rose/Getty Images

Vozači Meklarena su imali najbolja vremena u večernjim uslovima.

Na drugoj sesiji u večernjim časovima smo naravno imali potpuno drugačije uslove na stazi koja je bila više od 10 stepeni hladnija nego na prvom treningu.

Ekipa Zaubera se našla u problemu između dve sesije pošto je na Bortoletovom bolidu otkriveno curenje goriva, što ke značilo da smo gledali 19 vozača na stazi.

Na početku su svi koristili srednje-tvrde gume, a Verstapen je držao najbolje vreme ispred Cunode i Pjastrija.

Noris je međutim ubrzo spustio najbolje vreme na 1m29.272s, što je bilo 6 desetinki brže od svetskog šampiona.

Lekler se nakon propalog prvog pokušaja u narednom krugu približio Norisu na dve desetinke dok su Sajnc i Duan zauzeli pozicije odmah iza Verstapena.

Pjastri je nešto kasnije preuzeo drugu poziciju sa samo hiljaditinku sporijim vremenom od Norisa, dok je Cunoda skočio na peto mesto, par stotinki iza Verstapena.

Pjastri se prvi put našao na vrhu na drugom treningu sa 1m29.140s, ali se nije tu dugo zadržao, pošto je Lekler ubrzo postavio 1m29.002s.

Noris je nešto ranije bio na boljem krugu, ali je izgubio vreme u poslednjem sektoru, dok je prvi vozač na mekim gumama bio Loson koji je vozio pola sekunde sporije od lidera i našao se na četvrtom mestu.

Vozači su posle dvadesetak minuta počeli da se vraćaju u boks, a Rasel je bio prvi iz vodećih timova na crvenoj komponenti.

On je nakon svog prvog pokušaja skinuo Leklera se čela sa vremenom 1m28.973s, ali ga je ubrzo nadmašio Sajnc sa 1m28.942s.

Verstapen je bio prvi koji se izdvojio na mekim gumama sa 1m28.547s,a onda je odgovorio Pjastri sa 1m28.430s.

Noris je bio 0.163s stotinki brži od timskog kolege sredinom sesije, dok je Leker tek nakon 6 krugova bez vremena uspeo da zabeleži krug na mekim gumama koji je bio četiri desetinke sporiji i dovoljan za četvrto vreme.

Finalni deo treninga je bio kao i obično rezervisan za testiranje trkačkog tempa, ali timovi nisu stigli da prikupe puno podataka pošto je Cunoda devet minuta pre kraja imao udes u poslednjoj krivini gde je prvo očešao zid na temenu što ga je lansiralo u zid sa desne strane.

Do kraja nije bilo vremena da se vozi ni jedan mereni krug, iako je sesija nastavljena, pa su svi mogli samo da testiraju proceduru starta. Tako je krajnji poredak prvih deset ostao Noris, Pjastri, Verstapen, Lekler, Sajnc, Cunoda, Rasel, Gasli, Hulkenberg i Albon.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Leave a Reply