Verstappen i Norris su se u poslednjoj trećini trke međusobno borili kao deca i izgubili.
Kao juče na sprintu, danas su se svi na početku trke odlučili za srednje tvrde gume. Ovog puta su svi imali potpuno nove setove, a jedini koji je imao alternativnu strategiju je bio Zhou koji je trku započeo iz pit-lejna na tvrdim gumama.
Verstappen je ponovo odlično startovao ispred Norrisa koji se našao pod pritiskom Russella, ali je ključno uspeo da odbrani poziciju. Iza njih je Hamilton prošao Sainza za četvrto mesto i on je odmah u uvodnim krugovima počeo da nagrada i Russella.
Iza njih je dobar start imao Perez koji se sa 8 probio na šesto mesto, dok su Leclerc i Piastri imali kontakt u svom duelu nakon čega je Monačaninu oštećeno prednje krilo i morao je u boks.
Hamilton je u 3. krugu uspeo da prođe Russella za treće mesto u krivini 2, ali je Russell uspeo da vrati u trećoj DRS zoni i kočenju za krivinu 3.
Hamilton je u 6. krugu. Orao da pusti Sainza nazad na četvrto mesto pošto ga je obišao van granica staze na startu. Krug kasnije je sedmostruki šampion već počeo ponovo da pritiska Španca, dok je iza njih Piastri prošao Pereza za šestu poziciju.
Verstappen je u početnim krugovima stvarao prilično veliku prednost u odnosu na Norrisa, posebno u brzim krivinama i ona je brzo narasla na preko 3 sekunde.
Britanac je u 11. krugu. Pravio jednu grešku u srednjem sektoru napravio grešku koja ga je koštala sekundu u tom krugu, ali je i u narednim nastavio da gubi vreme u odnosu na Red Bull.
Prva runda pit-stopova je počela u 11. krugu, mnogo ranije nego što je bilo ko očekivao i u narednih nekoliko minuta su gume menjali uglavnom vozači izvan prvih 10.
Teška trka za Leclerca se nastavila u 16 krugu kada ga je na svežijim gumama obišao Albon u Williamsu, a Monačanin se žalio na tvrde gume preko radija i bilo je evidentno da previše kliza po stazi.
On je ujedno bio prvi vozač koji je drugi put menjao gume već u 19 krugu i već u tom trenutku je bio potpuno van svake konkurencije.
Za to vreme, na čelu je Verstappen držao prednost od oko 6 sekundi, a prvi od vodećih koji su bili u boksu su bili Hamilton i Perez u 22. krugu.
Isto su u 23. krugu učinili i Russell i Sainz i vratili su se ispred Hamiltona.
Verstappen i Norris su svoje gume promenili krug kasnije i Piastri je u tim trenucima poveo trku 3.5s ispred Holanđanina.
Hamilton je za to vreme dobio kaznu od 5 sekundi pošto je pri skretanju u pit-lejn izgubio zadnji kraj i zakačio belu liniju što svakako nije po propisima.
Piastri je svoj pit-stop obavio u 26. krugu i vratio se oko 5 sekundi iza Hamiltona, a Verstappen se našao pod istragom zbog nebezbednih puštanja pit-lejna, tačno ispred Norrisa.
To međutim nije bilo za kaznu i bilo je pod istragom samo zbog McLarenove žalbe, ali je zato kaznu od 5 sekundi dobio Perez u drugom Red Bullu zbog prebrze vožnje u pit-lejnu.
Najbolju zabavu na stazi su sredinom trke priredili ponovo vozači Slšine koji su prvo bili u duelu sa Alonsom, a onda su par puta vodili i međusobni duel iz kog je na kraju kao pobednik izašao Gasly.
Verstappen je oko 40. kruga počeo da se žali na tvrde gume i to je dozvolilo Norrisa da počne da malo smanjuje zaostatak.
Russell je na svoj drugi pit-stop otišao u 47. krugu nakon što se našao u velikoj gužvi na stazi, i vratio se na potpuno čistu stazu.
Krug kasnije je gume promenio i Sainz, dok je Piastri u istom krivi na stazi obišao Hamiltona u krivini 2.
U tim trenucima je poredak na stazi bio prilično haotičan, posebno oko Norrisa koji je bio jako spor na tvrdim gumama pa su ga Leclerc i Gasly bez problema pratili iako su zaostajali čitav krug.
Verstappen i Norris su bili u boksu u 52 krugu, a Verstappenovu zaustavljanje je potrajalo duže, pa je na povratku na stazu razlika pala na ispod tri sekunde.
Potom je Verstappen napravio jednu veliku grešku na kočenju za krivinu 4, ali je uspeo nekako da zadrži bolid na stazi. Norris je pored toga imao i nove gume i u 53 krugu je razlika pala na sekundu.
Norris je u 55. krugu pokušao napad u krivini 2, ali ga je Verstappen agresivno zatvorio i sprečio prolaz.
U 59. krugu je Norris obišao Verstappena u krivini 2, ali van staze, pa je do krivine 3 morao da mu vrati poziciju.
Verstappen se i u narednih nekoliko krugova nalazio pod velikim pritiskom a onda je u 63. krugu ponovo u krivini 2 i ovoga puta je Verstappen izgurao Norrisa spolja i zadržao poziciju.
Pored toga je Norris bio i pod istragom zbog nepoštovanja granica staze, a onda je u sledećem krugu nastao potpuni haos.
Es una cerdada de Verstappen, le han metido 10 segundos por cargarse la carrera de Norris y hacerlo abandonar, la misma sanción que a Fernando por darle un toque a "Zhou".
pic.twitter.com/DwX5pJUek9— 🥕 (@zana_oficial) June 30, 2024
Ponovo duel u krivini 2 i dva kontakta. Jedan na ulasku u krivinu i jedan van staze između njih dvojice nakon gega su obojica imali probušene gume.
TP je omogućilo Russella da preuzme prvo mesto ispred Sainza i Piastrija. Hamilton je bio četvrti, dok se Verstappen po povratku na stazu našao na petom mestu.
Norris je sa druge strane morao da odustane zato što se njegova zadnja desna guma potpuno raspala i uništila zadnji kraj bolida.
Piastri je potom uspeo da obiđe Sainza, ali je onda na snazi par krugova bilo virtualno vozilo bezbednosti zbog rasutih delova na stazi nakon duela Verstappena i Norrisa.
Russell je do kraja trke uspeo da izdrži nalet Piastrija i donese Mercedesu prvu pobedu u ovoj sezoni i prvu od Brazila 2022.
Sainz je sasvim neočekivano doneo Ferrariju novi podijum ispred Hamiltona, dok je Verstappen i pored kazne od 10 sekundi zbog izazivanja udesa sa Norrisom uspeo da završi trku na petom mestu.
Hulkenberg je u poslednjem krugu herojskim manevrom obišao Pereza za šesto mesto, dok je Magnussen u drugom Haasu bio osmi.
Ricciardo je nakon nešto slabijeg perioda za RB doneo nove bodove devetim mestom, dok je poslednji poen pokupio Gasly za preporođenu Alpinu.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Svaka cast Landu, samo sa ovakvim trkanjem se postaje sampion. Sa druge strane Maks se opet pokazao u starom svetlu I sa prljavom I nesportskom voznjom izbacio Landa sa staze izbusio mu gumu I upropastio mu trku, dok se gospodin Maks opet vrati na stazi I uzeo dosta bodova dok je Landa upropastio I ostavio bez ijedan bod , strasno. Ja sam vec ranije rekao da Vuk dlaku menja ali cud nikada. Maks je isto ovo radio I Hamiltonu koji je sportski I Fer vodio duele sa Maksom , Ali ovaj cim osti da ce biti preteknut odmah ga je izbacivao sa staze pa cak jedanput , svi se dobro secamo popeo mu se na krov bolida I mogao da ga ozbiljno da ga povredi. Maks je najprljaviji vozac formule 1 I zato ako Lando hoce da ga pobedi mora I on prljavo da igra I vozi kao Maks. Jer jasno je da ce Maks upotrebiti sva dozvoljena I nedozvoljena , nesportska sredstva samo da ga neko nepobedi. Lando to treba da zna, a sa ovakvom brilijantnom I hrabrom voznjom netreba da strahuje jer ako ovako nastavi da se trka bez respekta , siguran sam sam da ce postati sampion, Ali nazalost mora poceti da vozi prljavo kao I Maks. Bravo za Landa I veliki minus za nesportsko ponasanje Maksa koji iz tog razloga je ostavio Landa sa -25 poena I time ga je onemogucio da mu se bodovno priblizi, tako da kazna od 10 sekundi na kraju trke za Maksa nije soodvetna onoga sto je on ucinio Landu u trci.
Ne znam zasto u isti kos idu mali placljivko i Noris.Ovako je vozio uvek,i uvek se tolerisalo
Htio je da Norisa izbaci sa staze da bi Noris dobio kaznu. Medjutim uspio ga je izbaciti iz trke. Mislim da je prezadovoljan svojim ucinkom.
Go**o ostaje g**no!
, hajde ne kenjaj Noris je čist a ova Josova budala poseban idiot