Naredna trka u Formuli 1 održaće se predstojećeg vikenda, a na programu je Velika nagrada Singapura. Još jedna ulična staza koja ne bi trebala da donese ogroman broj preticanja, ali će u tehničkom smislu biti vrlo zahtevna. Zbog kompleksnosti same staze velike su šanse da ćemo videti vozilo bezbednosti, a ono što dodatno može da učini vikend zanimljivim je i mogućnost kiše koja se najavljuje.
Što se tiče strategije, prethodne godine smo videli da je velikii broj vozača u bodovima išao na jedno stajanje, dok bismo po svemu sudeći ove godine mogli da dobijemo drugačiji scenario. Velika potrošnja guma koja ekipama preti na ulicama Singapura mogla bi da donese čak dva stajanja sa prognozom da bi strategija u tom slučaju verovatno izgledala srednje tvrde, tvrde, srednje tvrde gume. Pireli se odlučio za C3, C4 i C5, što znači će u upotrebi biti najmekše komponente. Kao što je i u Bakuu bio slučaj, staza će se tokom vikenda drastično ubrzati.
Što se tiče predikcija, na ovoj stazi bismo mogli da očekujemo iste ili slične protagoniste u borbi za podijum. Tu su pre svih Meklaren i Ferari.
Da li je kasno?
Meklaren izgleda fantastično i pitanje je da li će iko osim Ferarija uspeti da se umeša u borbu za pobedu. Oni su najbolja ekipa ,sada možemo reći, cele godine i ovaj bolid je pokazao svoju superiornost na brojnim stazama raznolikih specifikacija. Iako je Oskar pobedio u prethodnoj trci, deluje da će britanska ekipa želeti da obezbedi Landu prvo mesto i povratak u bitku za šampionsku titulu, na svega sedam trka do kraja sezone. Čini se i da je ekipa konačno prepoznala taj momenat i da će postojati neka vrsta timskog jedinstva u nastupu papaja ekipe.
Prilika za iskupljenje
Singapur svakako ulazi u grupu staza na kojima očekujemo dobru trku za Ferari, a ekipa je i istorijski gledano najuspešnija na ovoj stazi. Prošle godine pobedu je odneo Karlos Sajnc, a ove godine očekujemo barem jedan Ferari na podijumu. Novo prednje krilo koje je prvobitno najavljeno za trkački vikend u Teksasu, ipak će se naći na ulicama Singapura. Veliki broj krivina pod uglom od 90 stepeni, slična je priča kao vikend ranije (naravno izuzev najdužeg pravca u šampionatu), te bi smo u Ferari trebali da gledamo kao u Meklarenovog najvećeg rivala.
Ni tamo ni vamo
Mercedes oscilira. Čas je W15 spreman da donosi pobede, čas se jedva ,,ugura” na prvih osam mesta. Ipak Mercedes možda nema najkonstantniji bolid na gridu, ali je svakako pokazivao brzinu. E upravo tu drugu stranu bismo mogli da gledamo ovoga vikenda. Veliki je upitnik mogu li do podijuma, ali ih očekujemo konkutentnije nego u Bakuu.
Nastavak silazne putanje
U Red Bulu ne postoji znak bilo čega pozitivnog pred ovaj trkački vikend. Mučio se Red Bul i u prošlosti na ovoj stazi, pa i u doba svoje najubedljivije dominacije. Čudo bi bilo videti iole dobar rezultat za austrijsku ekipu u ovom trenutku.
Van velike četvorke
Od ,,ostatka sveta” utisak je da su najdalje otišli Vilijams i Has, te ponovo očekujemo ulazak u poene barem jedne od ove dve ekipe. Ako izuzmemo Aston Martin, ova dva tima deluju mnogostruko bolje od Saubera, Alpine i RB-a u ovom momentu.
Sve prethodno rečeno može vrlo lako pasti u vodu ukoliko zaista dođe do predviđenih padavina. Ako tako bude očekujemo da ćemo dobiti veoma interesantnu trku. Prvi trening na programu je u petak od 11.30.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.