Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Motorsport Italija: Ferrari u Imoli donosi nova unapređenja kao i drugačiji dizajn boka bolida

Carlos Sainz, Ferrari, Testiranje Bahrein 2023. / Scuderia Ferrari Press Office

Izgleda da se tim iz Maranela sprema za velike promene.

Svima je poznato da Ferrari nije na najbolji način započeo novu sezonu, pošto su se vozači ovog tima mučili da održe tempo za Red Bullom, Aston Martinom a donekle i Mercedesom. Pre samo nekoliko dana Carlos Sainz je potvrdio da su oni imali problema sa korelacijom podataka u vazdušnom tunelu i da već od ovog trenutaka se radi na unapređenjima koja bi trebalo da stvarno naprave projektovani doprinos.

Kako navodi italijanska verzija sajta Motorsport.com, plan je bio da se veći paket unapređenja donese za VN Azerbejdžana koja je zakazana za sam kraj aprila, ali kako je otkazana VN Kine u kalendaru se stvorila dodatna praznina od 3 nedelje. Ipak, to neće povoljno uticati na razvoj i konstrukciju delova jer pravljenje kompletno novih elemenata zahetva dodatno vreme.

Charles Leclerc, Ferrari, Testiranje Bahrein 2023./Scuderia Ferrari Press Office

Zbog toga Ferrari planira da na šestoj rundi šampionata, odnosno prvoj trci na evropskom tlu u Imoli donese nove delove koje bi značajno uticale na izgled SF-23. Tako tehnički direktor Enrico Cardile za ovu trku sprema novo zadnje vešanje kojie na bolji način reguliše visinu bolida kao i nove bokove koji ne bi imali već prepoznatljivo udubljenje. Za sada, italijanski novinari ne veruju da će oni poći za klasičnim dizajnom koje ima RB19.

Cilj ovih izmena je da se SF-23 dovede do tačke gde može da radi na minimalnoj visini poda bolida od zemlje. Ovo je već testirano u vazdušnom tunelu, a inženjeri su puno radili kako bi eliminisali otpor vazduha na bolidu. Takođe, ovaj izvor piše da se radi i na novom podu koji neće morati više da se dodatno podiže kako ne bi dodirivao određene ivičnjake na stazama, a bolid je ranije zbog ovoga gubio na prianjanju. Veruje se da je ovo jedan od uzroka loše upotrebe i iskorišćenja pneumatika kod Ferrarija.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Ako se unaprede, biće dobro, bar da se trkaju sa Astonom i Mercedesom. Ovako je baš poražavajuće.

  • Одлично за прочитати. Надамо се и конкретном унапређењу, па да уживамо у правим Ф1 надметањима.

Leave a Reply