Bivši predsednik Ferrarija kazao je da mu je ovu tajnu otkrio jedan od vodećih ljudi nemačkog tima.
Luca di Montezemolo izjavio je kako mu je Niki Lauda rekao da je Mercedes počeo sa razvojem novog hibridnog agregata još pre skoro 10 godina, pre nego što je njegova era započela.
“Lauda mi je priznao da je Mercedes radio na ovom motoru još od 2007. godine, pa mi je sada jasno zbog čega su oni toliko želeli da od 2014. krenemo sa upotrebom ovih agregata.” kazao je Italijan za La Repubblicu.
Montezemolo je priznao da je napravio grešku kada je pristao na ovaj predlog:
“Da, napravio sam grešku. Ali tada nisam imao osećaj da bi mogao da dovedem Ferrari u ovaj pložaj. Ranjeni Ferrari ne bi bio moj Ferrari.”
Kao što je svima poznato Ferrari i Renault 2014. napravili su pogrešne korake u dizajniranju pogonske jedinice dok je Mercedes krenuo sa dominacijom.
“Milim da je FIA zaboravila glavni razlog zbog čega se trkamo a to je svakako uzbuđenje. Niko neće da gleda Formulu 1 kako bi timovi pokazali efikasnost u pojedinim oblastima. Svi gledaju ovaj sport kako bi se zabavili. Niko ne želi da čuva gume na stazi.” dodoa je bivši prvi čovek Ferrarija.