Britanac je imao dosta problema na stazi Interlagos.
Luis Hamilton je sprint kvalifikacije završio već u SQ2 i tako na sprint trci ostao bez bodova, dok ni nedeljni dan nije bio mnogo bolji, jer je sedmostruki šampion ispao u kvalifikacijama u Q1 ali je u trci stigao do 10. pozicije i jednog boda.
Sa druge strane Džodž Rasel bio je mnogo uspešniji jer je na glavnoj trci stigao do 4. mesta. Objašnjenje pokušao je da da i šef trkačkih inženjera.
“Mi vozače puštamo da se odluče oko podešavanja.” kazao je Andru Šovlin a prenosi GPblog. “Oni ne vozi sa istim podešavanjima i mogu da ih razviju u svoju verziju. I kada kod jednog od njih stvari idu bolje, dozvoljeno je da se elementi tog podešavanja preuzmu, pa čak i ceo paket i stavi ga na svoj bolid. Jasno mogu da kažem da se Luis Hamilton mučio sa manjkom prijanjanja na zadnjoj osovini. Ako pogledate kako je on (Luis Hamilton) podesio bolid, nije bilo očigledno kako su ti problemi došli. Ali, na sprint trci, kada imate preupravljanje onda imate momente kada bolid beži na izlazu iz krivina što stvara veću temperaturu u gumama. To nam je samo prolongiralo probleme. Drugi faktor je bio taj što su uslovi bili promenljivi. Sprint kvalifikacija i sprint trka je bila po suvom, a glavne kvalifikacije i trka po mokrom. Mi nismo imali sesiju posle toga kako bi mogli da pratimo ova podešavanja i da razumemo stvari kako bi izvukli maksimum iz bolida. To nije razlog problema, ali to je jedna stvar koja nam je otežala situaciju, kako nama tako i njemu da što bolje razumemo podešavanja.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.