Tim iz Vokinga trenutno koristi tuđa postrojenja za izradu bolida.
Ni ova 2023. nije dobro počela za McLaren, pošto njihov MCL60 ne fukcioniše onako kako su zamišljali. Tako je Oscar Piastri već dosta rano morao da odustane sa trke u Bahreinu, dok je Lando Norris patio od curenje ulja zbog čega je više puta morao da poseti mehaničare.
Trenutno, tim iz Vokinga za razvoj bolida koristi Toyotin vazdušni tunel u Kelnu i to još od 2008. godine, ali izgleda da je ovakvoj praksi došao kraj. Poznato je da se u Vokingu gradi postrojenje baš za ove namene koje je završnoj fazi i trenutno se radi na kalibraciji vazdušnog tunela. Kako navodi sajt Motorsport.com ovaj tunel mogao bi da dočeka prve modele bolida već u junu ove godine.
Andrea Stella je za ovaj sajt izjavio da će ovo postrojenje biti zaduženo za razvoj bolida za 2024. godinu što bi svakako bio veliki korak napred. Trenutno, McLaren ukoliko želi da testira nove delove prvo mora da ih prebaci u Nemačku, odnosno u Keln pa tamo da odradi željeni test. Izgleda da u svetu Formule 1 sa ograničenjem budžeta to stvara preveliki izazov.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.