Tehnički direktor McLarena uveren da je njihova veza sa novim dobavljačem motora odlična.
Posle tri teške godine sa Hodnom, McLaren je izabrao da završi saradnju sa japanskim proizvođačem i da u 2018. uplovi sa novom partnerom, Renaultom. Iako je se pogonska jedinica iz Vira Šatrjona pokazala kao dosta jačom, Tim Goss je izjavio da je prvi korak McLarena bio da ovu pogonsku jedinicu spakuje u svoj novi bolid.
“Reanultova arhitektura je dosta drugačija. Mi imamo fundamentalne razlike. Vi imate pristup koji imaju Mercedes i Honda i onaj koji koriste Ferrari i Renault. Najveća razlika je u tome na kom mestu je postavljen turbo punjač. Kod Mercedes i Honde vama je pozicioniran kompresor na početku agregata, tubrina na kraju a MGU-H je u sredini. Kod Ferrarija i Reanulta kompresor vam je na kraju, MGU-H odmah iza njega a na to tek dolazi turbina. Zbog toga morate da menjate neke delove u šasiji i kod menjača. Neke delove mi se sviđaju kod Renaulta a neka rešenja me frustriraju.” kazao je Tim Goss.
On je takođe objasnio različite zahteve koje ima Renaultovo pakovanje, koje je imalo uticaje na nekoliko različitih oblasti bolida kao što su rezervoar, menjač i vešanje.
“Morali smo da ponovo konfigurišemo šasiju, promenimo sistem hlađenja i ponovo dizajniramo menjač kao bi stao. Ali to smo uspeli da odradimo na vreme a šasija je pretrpela dosta promena. To je za nas velika stvar.”