Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Masi objasnio ključne odluke na VN Saudijske Arabije

Michael MasiMichael Masi

Direktor trke je dao svoje viđenje incidenata tokom trke.

Mnogima je tokom trke za VN Saudijske Arabije bila intrigantna radio komunikacija između Masija i Red Bulla i Mercedesa. Tada se diskutovalo o startnom poretku na drugom restartu nakon incidenta Mazepina, Russella i Pereza.

Direktor trke je objasnio zašto je vodio takve konverzacije i dodao da se one često dešavaju tokom trka.

„To je normalna pojava i imamo takve diskusije tokom velikog broja trka. Ne bih to nazvao dogovorom, pošto ja sa mesta direktora trke nemam autoritet da bilo kome naređujem da radi nešto u određenoj situaciji. Mogu da im ponudim nešto i onda je odluka na timu.“

„Sudije su te koje mogu da donose kazne, a ja mogu samo da im kažem svoje viđenje. Zato sam ponudio Red Bullu da preda poziciju Hamiltonu“, izjavio je Masi.

Što se tiče incidenta između Verstappena i Hamiltona u 37. krugu, Holanđaninu je data kazna od 5 sekundi za sticanje prednosti van staze, dok je nakon trke kažnjen sa još deset sekundi zbog izazivanja kontakta sa Hamiltonom u trenutku kada je trebalo da preda poziciju.

„Uvek postoji diskusija u vezi različitih stvari i zbog takvih situacija imamo sastanke sa vozačima kako bi smo vodili iskren razgovor između nas i kako bi razmenili mišljenja“, rekao je Massi.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

5 Comments

  • Max nije bio kriv za lupanje. Niko nije gledao od sudija šta je Luis radio iza njega (očigledno). “Krivudao” je jer je pokušao da preda poziciju prateći šta Luis radi. Ostavio mu je i više nego dovoljno mesta.
    Mislim da je očigledan lobi za Luisa…

    • Upravo tako. Šta je Hamilton tražio iz Verstapena u momentu dok je ovaj značajno usporio? Mogao je jednostavno da ga prođe. Zato mi je prosto neverovatna odluka da se kazni čovek koji je ispred, a onaj koji ga udara od pozadi ništa.
      Nije bilo tako davno, 2017. godine u Bakuu, slična situacija, i opet Hamilton. Tad je on naglo usporio tako da ga je Vettel “stigao” od pozadi. Epilog… kažnjen Vettel. Kako sad to!? Nešto tu ne miriše lepo.

    • Sta je radio iza njega? Pokusavao da shvati zasto tako naglo usporava… Staza je uzana, gde ce? Ko zna sta je ispred, mozda je udes, kad vec tako naglo usporava…
      Isto tako njega tatin sin vidi u retrovizorima i jos naglije uspori bas kad treba.
      Ps
      Navijam za Ferari i Leklera ali nepodnosim razmazeno tatino derle. Jeste FIA naklonjena Mercedesu ali je naklonjena i derletu. Samo je derle malo preteralo.

    • Kaže Helmut Marko da je Max kriv,i izvinjava se Lewisu javno. Kako možete da tbrdite suprotno uprkos telemetriji i svemu?

Leave a Reply