Tim iz Milton Kinsa nalazi se u malo nezavodnom položaju.
Helmut Marko veruje da je smrt Ditriha Matešića glavni povod za odlazak Adrijana Njuija iz Red Bula. Naime, smrt osnivača ove kompanije desila se u oktobru 2022. što je svakako ostavila određene posledice i po trkački tim.
“On je bio harizmatičan preduzetnik koji je imao odličnu viziju i uvek je imao želju da rizikuje sa ovim timom.” izjavio je Helmut Marko za ORF a prenosi GPblog. “Posle njegove smrti, sve u kompaniji moralo je da bude drugačije organizovano, jer ne možete da nađete takvu osobu i on nije mogao da bude zamenjen samo sa jednim čovekom.”
U poslednjih par godina nekoliko zvučnih imena napustilo je tim iz Milton Kinsa, gde je Rob Maršal prešao u Meklaren, Den Folovs u Aston Martin a njegov put sledio je i Adrian Njui, kao i da je Džonatan Viltli postigao dogovor sa Audijem.
“Ako pobeđujete a mi smo to radili u protekle tri godine i dominirali u 2023. onda naravno da se vaše sosoblje nalazi pod udarom ostalih timova.” dodao je savetnik Red Bula. “To je česta igra u Formuli 1. Mi se uvek mučimo sa pravilom oko ograničenja budžeta, jer se ovim zaposlenima se uvek nudi duplo više od strane drugih timova nego što ovde dobijaju. Kao rezultat mi nismo mogli da ih zadržimo.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Za sve timove važe ista pravila. Šteta što prvo tebe nisu najurili, ma i da plate, samo da te ne bude tu da praviš štetu.
Da naši imaju F1 tim, oni bi Max-u davali minimalac preko računa a ostalo na ruke.
Trebaju oni malo da svrate do Srbije i Balkana da vide kako se vode firme, kako se lako i bez blama zaobilaze pravila. Jedena deo plate ide preko firme u kojoj si zaposlen, a drugi deo se isplaćuje na neki drugi način, preko neke totalno desete firme.