Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Leclerc se vratio sa najboljim vremenom na trećem treningu

Charles Leclerc

Delovalo je kao da Monačanin juče ništa nije propustio. Odmah je imao brzinu, dok su Williams i Albon nastavili da impresioniraju.

Prema zvaničnim podacima, šanse za padavine na trećem treningu su bile čak 90%, međutim sesija je počela po suvom. Zbog toga nismo videli sedenje i čekanje u garaži koje je karakteristično za početak poslednjeg treninga, pa smo već od starta imali brza vremena.

Verstappen je praktično od starta zauzeo prvu poziciju. Njegovo vreme od 1m28.836s na srednje-tvrdim gumama je bilo desetinku ipo brže od Leclerca i dve desetinke ispred Sainza. Vozači Ferrarija su bili na mekim gumama, a za istu strategiju se odlučio i Mercedes. Hamilton je nakon svog prvog brzog kruga skočio na drugo mesto, dok je Russell razdvojio Ferrarije.

Sainz je u svom drugom brzom krugu skočio na vrh sa 1m27.964s, dok je Leclerc prvo napravio jednu grešku, a onda je u sledećem krugu zauzeo drugo mesto, desetinku iza timskog kolege.

Hamilton je zatim na kratko preuzeo prvu poziciju sa 1m27.948s, ali je onda Leclerc potpuno demolirao njegovo vreme sa 1m27.419s i to u svom četvrtom-petom brzom krugu na istom setu guma. Sainz je takođe malo popravio svoje vreme, ali ga je loš drugi sektor ostavio par stotinki iza Hamiltona.

U tim trenucima su se na stazu vratili i Verstappen i Perez, ali su oni na srednje-tvrdim gumama testirali trkački tempo.

Albon je potom na novim mekim gumama skočio na drugo mesto, dv e desetinke iza Leclerca, a iza njega su isto na novim gumama ostali Alonso i Gasly.

Nebo se potpuno smračilo sredinom sesije pa je na Silverstonu počela da pada očekivana kiša. Svi su se logično sklonili u garaže, ali je izuzetak bio Leclerc, koji je svojom odlukom nastavio da vozi po kiši na novim mekim gumama. On je najverovatnije želeo da oseti stazu u takvim uslovima, ali se nije predugo zadržao na stazi pa je ubrzo i on bio u garaži.

Nekoliko vozača je ubrzo odlučilo da montira gume za promenjive uslove, a izazov je bilo to što je deo staze bio suv, a deo mokar.

Norris je bio prvi vozač koji se vratio na slikove, i vozači su pokušavali da pronađu prelaznu tačku između ovih guma i onih za kišne uslove.

Međutim, u poslednjih 20 minuta smo imali još jedan pljusak koji je potrajao pa su šanse da se staza prosuši do kraja sesije nestale.

Tako je Leclerc ostao najbrži ispred Albona, Alonsa i Gaslyja, koji su svoja vremena postavili kasnije na novom setu mekih guma. Iza njih su završili Hamilton i Sainz koje je pratio Sargeant, Verstappen na osmom mestu nije ni probao meke gume, dok au Russell i Tsunoda kompletirali prvih deset.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply