Charles Leclerc je držao trku pod kontrolom, ali je napravio skupu grešku zbog koje je završio u zidu i tako omogućio Verstappenu da ostvari laku pobedu ispred dva Mercedesa.
Očekivano, na startu su se svi odlučili za srednje-tvrde gume, dok su izuzetak bili Bottas, Gasly i Sainz koji su se odlučili za najtvrđi komponentu.
Leclerc je dobro startovao i zadržao je prvo mesto ispred Verstappena, ali je zato Hamilton napredovao i obišao Pereza za treće mesto. Sjajno je krenuo i Alonso koji se probio na peto mesto, dok ne Norris pao na sedmo.
Tokom prvog kruga je viđena gužva kada su Ocon i Tsunoda imali kontakt u šikani na kraju prvog dela zadnjeg pravca, a najbolje se snašao Magnussen, koji se sa začelja probio čak do 13. mesta.
Leclerc nije uspeo da pobegne dovoljno Verstappenu u početnim krugovima pa je bio pod pritiskom u DRS zonama, a u istoj poziciji je bio i Hamilton protiv Pereza.
Leclerc je napravio jednu grešku u šestom krugu u šikani na zadnjem delu staze koja je omogućila Verstappenu da napadne, ali je Monačanin dobro branio poziciju.
Iza njih je Russell uspeo da obiđe Alonsa za peto mesto i polako je sustigao Pereza koga je Hamilton dosta usporavao.
Sainz je do 9. kruga napredovao do 12. mesta, a prve promene guma u sredini poretka su viđene već u 10. pošto je degradacija guma bila veća od očekivane.
Hamilton se u ovom periodu oslobodio pritiska Pereza, koji kao da je usporio nakon inicijalnih napada kako bi sačuvao gume. Iza njih je situacija bila stabilna, a glavne promene plasmana je pravio Sainz koji se do 15. kruga probio do 10. pozicije.
Verstappen je prvi od lidera morao da ide na zamenu guma u 17. krugu nakon što je počeo da popušta u jurnjavi sa Leclercom.
Leclerc je ostao duže na stazi i činilo se da drži gume pod kontrolom, a onda je u 18. krugu doživeo još jedan veliki peh ove sezone kada je u krivini 11 napravio grešku, izgubio zadnji kraj i završio je u zidu.
Taj incident je doveo do izlaska vozila bezbednosti na stazu, pa je većina vozača otišla do boksa da promeni gume.
Većih promena u pozicija u prvih 10 nije bilo. Verstappen je nakon restarta u 21. krugu poveo trku ispred Hamiltona i Pereza, a iza su bili Russell, Alonso, Norris, Ricciardo i Sainz.
Sainz je već u prvom krigu nakon restarta obišao oba McLarena, a onda je krug kasnije prišao i Alonsa za peto mesto. Ono što je bilo loše za Ferrari i Sainza je što je on dobio kaznu od 5 sekundi zbog nebezbednog puštanja iz boksa tokom promene guma.
Verstappen je sredinom trke na čelu držao prednost od oko 3 sekunde ispred Hamiltona, dok su Perez, Russell i Sainz bili odmah iza.
Sainz je u 30. krugu izveo sjajan manevar sa spoljne strane u brzoj krivini 11 i obišao je Russella za četvrto mesto i u tom trenutku je bio dve i po sekunde iza Pereza, koji je ponovo bio malo izgubio priključak u odnosu na Hamiltona.
Hamilton je u 32. krugu napravio grešku u prvom sektoru koja ga je skupo koštala, pa je Verstappenova prednost narasla na šest sekundi. To je omogućilo i Perezu da se približi, ali Meksikanac prosto nije imao tempo da se dovoljno približi i iskoristi DRS.
Pereza je ubrzo sustigao i Sainz koji je za razliku od ostalih koristio srednje-tvrde gume koje su već bile dosta potrošene. Nekoliko krugova je vozio iza Meksikanca, a onda je izveo sjajan manevar u 42. krugu i prešao na treće mesto.
U 43. krugu je Sainz još jednom otišao u boks da odradi kaznu i montira nove srednje tvrde gume. Zbog svega toga se vratio na deveto mesto, a u tom trenutku se postavljalo i pitanje da li je uopšte morao u boks s obzirom da je imao sjajnu brzinu na starim gumama i realno uz duel koji su vodili Russell i Perez mogao je možda da se odlepi i do kraja trke stvori prednost kojom bi anulirao kaznu koju je imao.
Španac je do 48. kruga napredovao do petog mesta i to je bilo to pošto je do Russella i Pereza ispred razlika bila 20 sekundi.
Četiri kruga pre kraja smo na kratko imali virtualno vozilo bezbednosti nakon što je Zhou parkirao bolid pored staze, a Russell je na restartu iskoristio priliku i sjajnim manevrom u finalnoj sekciji obišao Pereza za mesto na podijumu.
Međutim, iako pre virtualnog vozila bezbednosti nije imao brzinu, Perez je sada uspevao da održi priključak.
Verstappen je mirno priveo trku kraju i pobedio je sa 10 sekundi prednosti ispred Hamiltona kome je ovo bila 300. trka u karijeri.
Russell je uspeo da se odbrani na kraju i donese Mercedesu najbolji timski rezultat ove sezone.
Sainz je završio kao peti sa najbržim krugom trke, Alonso je bio šesti ispred Norrisa i Ricciarda, dok su poslednji bodovi pripali Oconu i Strollu, koji se u poslednjem krugu grčevito branio od timskog kolege Vettela.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.