Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Leclerc otkrio koje su najveće mane ovogodišnjeg Ferrarija

Charles Leclerc, Ferrari, VN Majamija 2023. / Ferrari Media Centre

Vozač italijanskog tima imao je veoma tešku trku proteklog vikenda u Majamiju.

Ferrari nije dobro započeo sezonu od koje se mnogo očekivalo. Lelcerc i Sainz su na prvih pet trka uspeli da sakupe samo 78 poena i zabeleže samo jedan podijum. U Majamiju je Charles Leclerc imao čak dva udesa, ali ni tu SF-23 nije prikazao dobar trkački tempo, kao što je to bio slučaj u Azerbejdžanu.

Tako je Carlos Sainz na Floridi ostvario peto mesto, dok je Charles Leclerc posle dosta muka uspeo je da dođe do sedme pozicije. Vozač iz Monaka je ovoga puta objasnio da je njihov bolid veoma osetljiv na bilo kakve promene, a naročito vremenskih uslova.

“Mi znamo da imamo slabosti kada je u pitanju vetar koji nam duva u leđa.” kazao je Charles Leclerc za RacingNews365.com. “Kada nam se desi ova situacija, mi patimo mnogo više nego drugi bolidi, ali ja želim da bolid bude težak za vožnju, jer je to jedini način da vozite ove automobile. Ovi bolidi su mnogo više osetljivi na vetar i zbog toga se mi više mučimo.”

Charles Leclerc, Ferrari, VN Majamija 2023. / Ferrari Media Centre

Sa druge strane SF-23 ima veoma mali optimalni prostor u pogledu podešavanja.

“Takođe, imamo osećaj da ponekad napravimo korak napred na polju konstantnosti, ali onda dođete na stazu gde vladaju drugačiji vremenski uslovi, gde je toplije nego na drugim trkama. Tada se susrećemo sa problemima, jer naš bolid ima uzak radni prozor. Imola će biti dosta drugačija, jer će vladati drugačiji vremenski uslovi a stićiće nam i novi delovi i nadam se da će sve ići u pravom smeru. Jedva čekam da napravimo kokark napred na polju konstantnosti i nadam se da ćemo tamo to i videti.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

9 Comments

  • Mozda nije sve do bolida. Neko vozi taj bolid i cini mnooogo gresaka. Dve dobre voznje u Sauberu nisu bas neka preporuka za Ferrari i sampionske ambicije. Ali poznato je da se Ferrari ponasa kao dom za sirocad.

  • Vrlo retko da komentarišem jer, očigledno je da red bulu neko nešto mulja, ili dobijaju gume bolje od ostalih, ili dobijaju bolje gorivo od ostalih… Uglavnom, nešto mu rade da bude bolji od ostalih… Nije taj Verstapen došao iz svemira pa je najbolji vozač… U tu priču ne verujem…. Kvarcni su i helmut marko i svi ostali… Kvarcni do beskonačnosti

  • Max druze dali mozda znas kojom brzinom “ide”orkanska bura u podrucju Posedarje-Sveti Rok autocesta u Drzavi Hrvatskoj,jer tamo duva ljeti a posebno zimi i cesto se saobracaj preusmjerava na drzavne ceste,ja zakljucih iz tvoga komentara da si “meterolog”u najmanju ruku.

  • U Ferariju sve što valja ode, tako i Binito. Dosta od njih što nas …. Ali neka RB stalno pobjedjuje a mi gledamo utrke kao budale

    • U Ferariju sve što valja ode, tako i Binito. Dosta od njih što nas …. Ali neka RB stalno pobjedjuje a mi gledamo utrke kao budale

  • Samo neko neupucen i ko povrsno prati ovaj sport moze da ostavi ovavak komentar. Da auto moze da ima problem sa promenjivim udarima vetra ukoliko im aerodinamicki paket nije prilagodjen za takve uslove. Zapravo slab tempo koji je prikazan na trci i jeste zbog izmenjenih vremenskih uslova. Prvo, tokom noci je pala kisa u Majamiju i sprala sloj peska i gume pa uslovi bar sto se gripa tice nisu bili isti kao dan ranije. Drugo, pojacao se vetar (na sta su komentatori u pre-race show-u odmah skrenuli paznju) sto je rezultovalo da im se bolid u krivini ponasa na jedan nacin (undesteering) da bi vec u sledecoj bilo suprotno (oversteering). To i objasnjava ogromnu (vise nego obicno) razliku u brzini bolida u kvlaifikacijama i trkackog tempa sto se ferrarija tice. Ovako uzak “prozor” u kome bolid moze da funcionise dobro sa kombinacijiom trkackog tempa (tj. degradacijom guma sa punim rezervoarom) ih definitivno postavlja na cetvrto mesto sto se timova tice. Po tempu nisu mogli da se prepoznaju u odnosu na proslu trku (dva pola i podijuma).

    • Ne ostavljam cesto komentare, ali ti druze imas problem. Izvini ali je tako. Formulu pratim od 1992.
      S postovanjem.

Leave a Reply