Monašanin je danas za razliku od jučerašnjeg dana izgledao odlično na stazi.
Tokom prvih desetak minuta treninga su po običaju viđeni samo instalacioni krugovi, a nakon toga je Bottas bio prvi koji je vozio mereni krug. Njegovo vreme je iznosilo 1m40.926s, dok je Albon malo kasnije vozio desetinku sporije.
Ubrzo se na stazi našao i Hamilton i on je na srednje-tvrdim gumama ostvario krug od 1m40.320s.
Porom je na stazu izašao i Leclerc, ali na mekoj gumi i on je bio skoro sekundu brži od Mercedesa. Isti odabir guma je imao i Vettel, ali je nakon dobrog prvog sektora ostao daleko iza timskog kolege.
Hamilton je u narednom pokušaju popravio svoje vreme, ali je to i dalje bilo sedam desetinki sporije od Lecelrca.
Sredinom sesije je na stazi bio na snazi period pod crvenim zastavama nakon što je Perez imao kontakt sa zidom, a sa njegovog bolida su otpali delovi koji su ostali na pisti.
Sesija je nastavljena nakon desetak minuta pauze, a svi su izašli na stazu na mekim gumama.
Bottas je na trenutak preuzeo prvo mesto sa krugom 1m39.166s, ali je onda Leclerc ponovo odgovorio sa sekundu boljim krugom, a vreme 1m38.192s je ujedno bilo i najbolje do tog trenutka tokom celog vikenda u Singapuru.
Hamilton je po izlasku iz boksa imao bizaran incident kada se okrenuo već u prvoj krivini, ali je bez problema nastavio dalje.
Vettel i Bottas su uspeli da smanje zaostatak na oko šest desetinki, dok je Hamilton kasnio dve desetinke za Monašaninom.
Verstappen nije imao odgovor na vremena Ferrarija i Mercedesa, a dodatni problemi sa gužvom na stazi su ga ostavili na tek šestom mestu, iza timskog kolege Albona.
Sainz i Norris su bili sedmi i osmi za McLaren, sa ne tako velikim zaostatkom za vozačima Red Bulla, dok su pola sekunde sporiji bili Hulkenberg i Ricciardo na devetom i desetom mestu.