Monašanin je došao do još jedne pol-pozicije nakon totalnog haosa u poslednjim trenucima Q3 kada je vozačima ponestalo vremena za brzi krug zato što niko nije želeo da predvodi kolonu i pruža zavetrinu.
Prvi deo kvalifikacija je najbolje vozio Leclerc koji je na srednje-tvrdim gumama vozio 1m20.126s, po tri stotinke ispred Hulkenberga i Bottasa koji su bili na mekoj komponenti. Pet minuta pre kraja su na stazi istaknute crvene zastave pošto je Perez morao da parkira svoj bolid usled kvara, a prekid je potrajao nešto manje od pet minuta.
Po nastavku se odigrala finalna bitka za pozicije koje vode u Q2, a od daljeg učešća u kvalifikacijama su se oprostili Grosjean, Perez, Russell, Kubica i Verstappen, koji nije ni postavio vreme s obzirom da ga sutra svakako čekaju kazne zbog kojih će startovati sa začelja.
U Q2 je posebno zanimljiva bila borba za prolaz među prvih deset s obzirom da je na kraju razlika od osmog do trinaestog mesta bila svega jedna desetinka. Q3 je izmakao Giovinazzija za svega dve hiljaditinke, a pored njega su još ispali Magnussen, Kvyat, Norris i Gasly.
Na vrhu, Hamilton je imao najbolje vreme od 1m14.464s nakon dva pokušaja na mekim gumama. Desetinku iza njega je bio Leclerc, dok je Vettel imao nešto veći zaostatak na trećem mestu.
Leclerc je nakon prve runde krugova u Q3 imao najbolje vreme od 1m19.307s, četiri stotinke ispred Hamiltona i Bottasa, ali je onda sesija prekinuta pošto je Raikkonen napravio grešku u Parabolici i završio u zaštitnom zidu.
Na kraju su svi čekali da u poslednjem trenutku izađu na stazu, a li su i svi želeli zavetrinu. To je stvorilo potpunu konfuziju na stazi, i na kraju je većina ostala bez poslednjeg brzog kruga.
Tako je plasman ostao nepromenjen, pa je Leclerc došao do druge uzastopne pol-pozicije ispred Hamiltona, Bottasa, Vettela, Ricciarda, Hulkenberga, Sainza, Albona, Strolla i Raikkonena.