Ferrari je na drugom treningu uspeo da premosti zaostatak sa jutarnje sesije za Mercedesom.
Na drugom treningu je Robert Kubica prvi požurio na stazu i odmah počeo sa merenim krugovima, koji su doduše bili znatno slabiji od onih koje su vodeći vozili na prvom treningu.
Kako su brži timovi počeli da izlaze na stazu, tako je Kubica sve više padao u plasmanu, a na vrhu su se tokom prvih desetak minuta smenjivali vozači iz sredine poretka.
Vettel je bio prvi od vodećih sa merenim krugom a njegovo vreme od 1m14.036 je bilo za tri desetinke bolje od do tada najbržeg Albona.
Malo nakon toga je svoj prvi brzi krug vozio i Leclerc i on je bio za 27 hiljaditi neki brži od timskog kolege.
Vettel je ipak uzvratio u sledećem pokušaju i prvi vozio ispod 1m14s, ali je ovoga puta Leclerc ostao pola desetinke iza.
Lewis Hamilton je potom izašao na stazu i vozio 1m12.938s, punu sekundu brže od Ferrarija, dok je Bottas bio dve desetinke sporiji od svetskog šampiona. Vettel i Leclerc su uspeli da poprave svoja vremena, ali su i dalje bili šest desetinki iza Hamiltona.
Britanac je bio veoma agresivan na stazi i u novom pokušaju da obori svoje vreme je potpuno izgubio zadnji kraj na izlasku iz krivine 9, udario u zid i uništio zadnju desnu gumu.
On je uspeo da se vrati do boksa, a Mercedesovi mehaničari su odmah počeli da ispituju dali je došlo do oštećenja zadnjeg vešanja.
U međuvremenu, Verstappen je vozio odličan krug na tvrdim gumama i probio se do trećeg mesta sa četiri desetinke zaostatka. Mercedes i Ferrari su sa druge strane koristili srednje-tvrdu komponentu u svojim krugovima.
Bottas je bio prvi koji je montirao meke gume i logično, odmah je postavio novo najbolje vreme koje je iznosilo 1m12.311s.
Onda, pravo niotkuda, Ferrari je odjednom na trenutak oživeo i Vettel je sa krugom 1m12.251s preuzeo prvu poziciju, dok je Leclerc bio treći, pola desetinke iza Bottasa.
U drugom pokušaju na mekim gumama, Leclerc je uspeo da dođe do prvog mesta, sa sedam stotinki boljim vremenom, dok Vettel i Bottas nisu uspeli da se poprave.
Nešto kasnije, Max Verstappen je u svom brzom krugu imao kontakt sa zidom šampiona, zbog čega je morao nazad u boks, a njegovo prolazno vreme do tog trenutka nije bilo dovoljno da ugrozi vodeću trojicu.
Odličan trening je imao Sainz ko je na četvrtom mestu bio tri desetinke iza lidera, dok je Magnissen bio peti, odmah ispred Hamiltona i pored velikih problema sa zadnjim krajem bolida.
Četrdesetak minuta pre kraja su počele simulacije trkačkih uslova, a postalo je i jasno da je sesija za Hamiltona završena.
Verstappen je uspeo da se vrati u trening dvadesetak minuta pre kraja, ali se nije dugo zadržavao na stazi.
Ono što je tokom poslednjih pola sat zbilo jasno je da se kod svih meke i srednje tvrde gume brzo pregrevaju i raspadaju, dok je Bottas, koji je u kasnijem periodu sesije testirao tvrde, delovao konstantno.
Do kraja nije bilo većih uzbuđenja, a poredak prvih deset ostao Leclerc, Vettel, Bottas, Sainz, Magnissen, Hamilton, Perez, Ricciardo, Hulkenberg i Stroll.