Nemački tim sprema određene promene u svojoj strukturi.
Od 2000. do 2004. godine James Allison bio je prvi čovek aerodinamičkog odelenja Ferrarija kada je ovaj tim nizao uspehe sa Michaelom Schumacherom. U 2005. on je prešao u Renault sa kojima je nastavio da osvaja šampionate kada se za volanom nalazio Fernando Alonso. Ovog Britanca je kasnije put nosio i u Lotus pa ponovo u Ferrari ali je od 2017. bio i tehnički direktor Mercedesa, kada je u dobroj meri bio zaslužan za najveće uspehe tima.
Allison je 2021. prešao u Mercedesov ogranak koje se bavi jedrenjem a umesto njega na čelo tehničkog odelenja došao je Mike Elliott, koji je bio zadužen za dizajn bolida u 2022. mada se priča da je još 2020. godine ovaj projekat započeo upravo James Allison. Ipak, Mercedes se nije usrećio performansama W13 i W14 pa tako u timu razmatraju promenu koncepta.
Kako piše italijanska verzija sajta Motorsport, ovo su bile poslednje kapi koje su prelile čašu jer Mercedes vraća Allisona nazad u tim kako bi se bavio dizajnom bolida. Prve izmene koje će ovaj Britanac načiniti mogli bi smo da vidimo već u Imoli.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Slobodno može da počne dizajn za 2025-6.
Toliko im dugo trebalo da skontaju da su pogrešno skrenuli…