Tračevi i spekulacije

Italijanski Motorsport.com: Ferari uspešno odradio test novog zadnjeg vešanja u Muđelu

Lewis Hamilton, Ferrari, VN Španije 2025. / Ferrari Media Centre/Eric Alonso/DPPI

Ferari je na stazi Muđelo uspešno završio drugi promotivni dan u sezoni, ali fokus nije bio na snimanju reklamnog materijala, već na ispitivanju nove verzije zadnjeg dela bolida u okviru dozvoljenih 200 kilometara prema FIA pravilima.

Kako javlja italijanska verzija portala Motorsport.com, Šarl Lekler i Luis Hamilton delili su dužnosti za volanom crvenog bolida, gde je vozač iz Monaka odradio je jutarnji deo programa, dok je sedmostruki šampion preuzeo volan u popodnevnim časovima, pri čemu je svaki od njih odvezao po 19 krugova.

Tehnički direktor tima, Loik Sera, prisustvovao je testiranju kako bi lično nadgledao evaluaciju uticaja najnovijih izmena na zadnjem delu bolida. Novo vešanje prepoznatljivo je po promenjenoj tački vezivanja prednje viljuške za menjač. Iako Ferari nije otišao u krajnost kao Mercedes sa modelom W16, promena bi trebalo da donese određena poboljšanja, čime se smanjuju nagle i nepredvidive reakcije prilikom gubitka aerodinamičkog prijanjanja.

 

Prema izveštajima ovog portala, Šarl Lekler nije osetio drastičnu razliku tokom vožnje, ali izmena se pokazala korisnom i biće implementirana na VN Belgije u Spa-Francoršampu, gde će se održati i Sprint trka. Na dinamičkim testovima ovaj paket je pokazao poboljšanje od jedne desetinke po krugu. Ipak, inženjeri su bili više fokusirani na poboljšanje ponašanja bolida nego na čistu brzinu a cilj je da se proširi radni prozor guma i vozačima omogući bolid koji je manje zahtevan kada se nalazi na samom limitu a konkurentniji u kvalifikacijama.

Rešenje je dobilo zeleno svetlo, ali tim planira dodatno podešavanje tokom trkačkog vikenda u Belgiji, gde će realni uslovi pružiti ključne podatke za konačnu procenu.

Zapratite nas

Ostavite komentar