Izgleda da je tim iz Milton Kinsa dosta jači na nekim poljima od konkurencije.
Posle uvodne tri trke jasno je bilo da je Red Bull napravio izvanredan bolid, pa su tako njegovi vozači uspeli da zabeleže isto toliko pobeda. Ipak, svima je jasno upalo u oko da je RB19 veoma brz na pravcima a njihova brzina još više dolazi do izražaja kada koriste DRS.
Prema informacijama italijanskog novinara lista Formu1a.uno Giuliana Duchessa, Red Bull bio je za 7km/h brži od Mercedesa kada oba bolida nisu koristili DRS. Ta razlika bila je povećana na 14 km/h u korist tima iz Milton Kinsa kada su oba bolida imala otvoreno zadnje krilo dok je RB19 čak bio za 36 km/h brži od W14 kada je samo Red Bull koristio DRS. To i objašnjava situaciju sa VN Australije kada je Max Verstappen veoma lako preuzeo prvo mesto od Lewisa Hamiltona.
Red Bull was 7 km/h faster than Mercedes – no Drs 🟥🟥
RBR was 14 km/h faster than MER – Drs both cars open 🟩🟩
RBR 🟩 was 36 km/h faster than MER 🟥 @formu1a__uno #F1— Giuliano Duchessa (@GiulyDuchessa) April 3, 2023
Takođe, ovaj novinar piše da je Red Bull imao manju prednost u odnosu na Ferrari a razlog za to jeste smanjenja jačina agregata za oko 10 konjskih snaga. Razlog za to može biti problemi koji je Max Verstappen prijavljivao kada je menjao svoje brzine u niži stepen, zbog čega je ovaj tim rešio da smanji opterećenje na agregatu.
Il distacco di MER, ASTON e
FERRARI da Verstappen appare diminuito di 2/3 decimi per impostazioni di setup meno favorevoli ma non è sceso all’improvviso a 2/3 decimi, secondo un Ingegnere avversario la RedBull ha largamente gareggiato con ~10cv in meno @formu1a__uno #F1— Giuliano Duchessa (@GiulyDuchessa) April 2, 2023
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Adrian Newey je definitivno car.
Konstruktori, inženjeri, proračun aerodinamike, vazdušni tunel kao završni test pa opet sve u krug ako ne valja pa tek onda na stazu na probu. Stoji Rasel pored RB, razgleda ga i sigurno pomišlja; eh, kad bi mi dali jedan krug!
Nece jer kad bi mu dali oprao bi malog maxa 😉
Efikasnost na nivou. Toliko brzine na pravcima a pored toga sjajno prijanjanje u krivinama, neverovatno. Mislim da su odradili najbolji posao sa podom bolida, tu generisu najvise dok se mozda ostali timovi vise oslanjaju na potisak sa krila, samim tim gube na pravcima.