Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Italijanski mediji: Baterija i kontrolna jedinica krivci za Leclercovo odustajanje?

Scuderia Ferrari Press Office

Prema prvim navodima elektronika je zakazala na Ferrarijevom bolidu u Bahreinu.

Tim iz Maranela nije imao najbolji početak sezone a svakako najveća rana koju nose iz Bahreina je kvar na bolidu Charlesa Leclerca. Vozač iz Monaka morao je da odustane sa trke u 39. krugu zbog kako navode kvara na motoru a takav problem ovaj tim nije imao tokom testiranja.

Ferrari je pre samog starta trke morao da Charlesu Leclercu promeni bateriju i kontrolnu jedinicu a prema prvim navodima italijanskog sajta Formu1a.uno baš ovi delovi ponovo su zakazali. Ovaj izvor piše da ove dve komponente više nije moguće popraviti a da njihova zamena nije sprečila kvar. Inače, ovakav problem nije se dešavao na prošlogodišnjem bolidu a poznato je da je SF-23 evolucija F1-75.

Charles Leclerc je već na trkačkom vikendu u Bahreinu iskoristio dve baterije, što je i maksimalan broj dozvoljenih u sezoni a to bi značilo da ukoliko uzme novu i to već u Saudijskoj Arabiji moraće da dobije kaznu pomeranjem za 10 mesta na gridu. Za sada još uvek nije poznato stanje prvih komponenti koje su skinute posle kvalifikacija i da li je njih moguće popraviti. Ovu infomraciju prenela je i italijanska verzija sajta Motorsport a za sada još uvek nema zvanične potvrde od strane Ferrarija.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Cak ni u formuli baterije nisu dobro resenje a i najvaci su zagadjivaci. Treba dizel motore da uvedu jer su cistiji od benzinaca a pogotovo od hibrida. Za ekologiju bi bilo naj bolje da vojna vozila avioni i tehnika budu elektricni pa posle da se predje na civilni sektor i obavezno ukinuti super automobile ako nisu elektricni.

  • Ovo odustajanje ništa ne menja kvar uvek može da se desi ali ono što ne može da se desi je isto velika potrošnja pneumatika a oni nemaju pojam za što se to dešava . Setite se prošle godine sve do letnje pauze ili do Belgije potrošnja pneumatika je bila ista kao kod Red Bull a od Belgije dolaze nova pravila tj.podižu bolide i od tada kao da je katastrofa za Ferari. Kao što se vidi oni do danas nisu resili taj problem a bolidi su u ovoj godini još više podignuti. Ferari ima jedan brzi krug a tempo u trci je još lošiji od Red Bull a od prošle godine. Žao mi je ali tako je biće neka dobra trka za gledanje ali Red Bull će dominirati

Leave a Reply