Honda je uspešno ispunila sve ključne interne ciljeve u razvoju pogonske jedinice za sezonu sledeću sezonu, potvrđuju izvori bliski japanskom proizvođaču.
Projekat, koji se sprovodi uoči velikih tehničkih promena u sportu, ulazi u odlučujuću fazu sa ohrabrujućim rezultatima.
Poseban naglasak stavljen je na razvoj naprednog softvera koji je u stanju da upravlja sa više od 20.000 različitih parametara, sa ciljem maksimalne optimizacije raspodele energije tokom kruga. Upravo će efikasnost hibridnog sistema biti jedan od ključnih faktora u novoj generaciji bolida.

Iako se kao glavni referentni standard i dalje navodi Mercedes, koji godinama važi za merilo u oblasti pogonskih jedinica, očekuje se da Hondin motor bude izuzetno konkurentan već od samog početka nove ere.
Honda će od 2026. godine ekskluzivno snabdevati Aston Martin a u kombinaciji sa tehničkim znanjem, modernim softverskim rešenjima i iskustvom iz prethodnih šampionskih sezona, ambicije japanskog proizvođača u novom poglavlju Formule 1 deluju više nego ozbiljno.
Za sada nemamo zvaničnu potvrde ove informacije.








