Zbog određenih problema vezanih za koleraciju sistema japanski proizvođač rešio je da promeni sistem razvoja agregata.
Zbog velikih problema na polju performansi od samog ulaska u Formulu 1, odnos između McLarena i Honde od ove godine zapao je u ćorosokak. Zbog toga, Yusuke Hasegawa veruje da novi proces razvoja motora koji će više biti orjentisan na tesiranju komponenata na stazi nego u labaritoriji, može dovesti do većeg uspeha same pogonske jedinice.
“Mi menjamo ceo naš sistem razvoja motora. Mi nismo zainteresovani na tesiranju samo jednog cilinda u labaritoriji. Moramo da uskladimo sve faktore i tako bolje razumemo celu specifikaciju agregata. Ovaj stari način bio je bolji po pitanju testiranja performansi, ali mi moramo da napravimo ceo poduhvat sa V6 agregatom.” kazao je Hasegawa.
Jedna od slabih tački Hondinog agregata bila je MGU-H komponenta, ali sa najnovijom revizijom ovog dela koja je prezentovana na Silverstonu, izgleda da je japanski proizvođač rešio problem.
“Za ovaj problem nam je trebalo puno vremena. Imali smo i malih problema sa motorm, ali nam je to teško da rešimo u labaritoriji. Sada nam ostaje da svim ovim reviziranim delovima uspeo da ih iskoristimo na stazi.” dodoa je pri čovek Honde.