Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Hamiltonu pripao dvoboj sa Verstappenom na VN Sao Paula

VN Sao Paula

Vozač Mercedesa prikazao je dominatnan tempo tokom celog vikenda u Brazilu.

U odnosu na objavljeni startni raspored, pre trke stigla je potvrda da će Kimi Raikkonen trku krenuti iz pitlejna, zbog zamene zadnjeg krila koja nije iste specifikacije. Uslovi su bili malo topliji u odnosu na juče, pa je tako temperatura vazduha bila 23 a staze čak 54 stepena. Svi vozači su se odlučili da startuju na medijum gumama osim Tsunode koji je krenuo sa mekom gumom.

Verstappen je uzvratio udarac Bottasu na startu i tako do prve krivine preuzeo prvo mesto ali do kraja 4. krivine Finac otišao preširoko što je otvorilo vrata Perezu da zauzme drugu poziciju. Norris je na imao defekt na pneumatiku pa je tako pao na poslednje mesto. Četvrti je Leclerc a peti Sainz dok je šeti bio Hamilton ispred Vettela i Gaslya. Norris je već u drugom krugu stavio tvrde gume a do tada Hamilton je Sainz uzeo petu poziciju. U ranoj fazi trke Hamilton je bio najbrži na stazi pa se ubrzo zatim našao ispred Leclerca i sada ispred sebe imao je svog timskog kolegu.

Bottas je u 5. krugu propustio Hamiltona koji je zaostajao 3.5 sekundi za Perezom a Tsunoda je morao da ode u boks na zamenu guma i prednjeg krila posle incidenta sa Strollom. Zbog ostatka delova AlphaTaurija na prvoj krivini sudije su na stazu izbacile sigurnosni automobil a Russell se tada odlučio da stavi nove tvrde gume. U 10. krugu trka je ponovo puštena a vozači Red Bulla su ponovo poveli trku. Leclerc je rešio da napada Bottasa koji je na kraju uspeo da se odbrani od napada vozača Ferrarija.

U 11. krugu Schumacher je ostao bez prednjeg krila posle incidenta sa Alfa Romeo zbog čega je sada izbačeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila. Tri kruga kasnije trka je ponovo puštena a Hamilton je ponovo krenuo u poteru za Perezom. Borba između ova dva vozača je bila dosta uzbudljiva, pa je tako Hamilton uspeo da obiđe Pereza na prvoj krivini koji je povratio drugo mesto već nekoliko krugova kasnije. Ipak u 19. krugu to se nije ponovilo, pa je Hamilton uspeo da ponovo obiđe Pereza i dođe do drugog mesta i tada je kasnio oko 3.9 sekunde za vodećim Verstappenom.

U borbu su se sada uspustili Perez i Bottas koji je bio pod pritiskom vozača Mercedesa. Stroll se odlučio da u 23. krugu stavi nove tvrde pneumatike a Verstappen je već prijavljivao da je počeo da se kliza na ovim gumama dok se Hamilton žalio na stanje zadnjih pneumatika. U 27. krugu Hamilton je prvi otišao na servis i stavio je tvrde pneumatike a odmah sledeći je bio Verstappen koji je posle promene uspeo da izađe na stazu ispred Hamiltona ali ovoga puta samo se prednosti od 1.4 sekunde. Za njim je otišao i Perez dok je Bottas ostao na stazi a oba vozača Ferrarija su odlučila da u svom boksu stave medijum pneumatike.

U 29. krugu ponovo je stavljeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila zbog delova koji su ostali na stazi pa je tako se Bottas odlučio da ode na servis i na stazu se vratio ispred Pereza. Trka je ubrzo nastavljena a vodeći dvojac delilo je sada manje od jedne sekunde. Holanđanin je zbog toga podigao ritam ali je Hamilton još uvek bio u njegovom repu a Leclerc je na startnom-ciljnom pravcu obišao Alonsa i došao do 5. mesta ali je Španac malo kasnije odmah otišao na zamenu pneumatika. Za to vreme razlika između vodećeg dvojca držala se oko 1.3 sekunde a Norris je u 38. krugu ponovo stavio nove tvrde gume. Tusnoda je tada izgubio dva mesta od strane Vettela i Alonsa i pao je na 12. poziciju dok je Hamilton ušao u Verstappenovu DRS zonu.

Verstappen je u 41. krugu odmah otišao na novu zamenu guma i stavio je tvrdu gumu a za njim je odmah otišao Bottas koji je takođe stavio najtvrđu komponentu. Perez je bio sledeći koji je učinio isto dok je Verstappen postavljao najbrže krugove. U 43. krugu Hamilton je otišao na zamenu pneumatika ali se se na stazu vratio iza Verstappena sa zaostatkom od 2.7 sekundi. Hamilton je opet počeo da smanjuje razliku za Verstappenom koja je posle par krugova pala na 1.3 sekunde. Ubrzo zatim vozač Mercedesa je uz pomoć DRS -a zaostajao samo pola sekunde pa je čak i spremao napad na Holanđanina. U 48. krugu Hamilton je vozio paralelno za Verstappenom, ali su objica otišli preširoko pa je tako vozač Red Bulla uspeo da zadrži vodeću poziciju.

U 50. krugu Stroll je odustao sa trke a razlika između Verstappena i Hamiltona se držala na oko jedne sekunde. Još jedno odustajanje se desilo u tim momentima a to je bio kraj za Ricciarda koji je svoj McLaren odvezao u garažu. Hamilton je na pravcu uspevao da smanji razliku za Verstappenom ali je Holanđanin uspevao da je povrati kroz drugi sektor. Do 54. kruga Ferrari je svojim vozačima zamenio gume kdok su vodeći polako počeli da sustižu zaostale vozače. Četiri kruga kasnije Hamilton je ponovo pokušao da obiđe Verstappena na 4. krivini ali ovoga pute bez uspeha. Ipak, u 59. krugu Hamilton je bio uspešniji pa je tako na istom mestu došao do prve pozicije.

Od tada vozač Mercedesa je počeo da gradi razliku nad red Bullom koje je ubrzo narasla na 2.1 sekundu. Hamilton i Verstappen su naišli na novu gužvu u saobraćaju zbog čega je razlika porasla na 4.4 sekundi na samo 6 krugova do kraja. Na kraju Hamilton je pobedio sa skoro 10 sekundi prednosti na Verstappenom dok je Bottas bio treći. Četvrto mesto pripalo je Perezu koji je pobedniku oteo najbrži krug a odličan dan imao je Ferrari čiji su vozači zauzeli peto i šesto mesto. Iza njih bio je Gasly a do bodova su došli još i Alonso, Ocon i Norris.

Rezultati sa VN Sao Paula

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

4 Comments

  • Maks je poprilično neobuzdani mladi, vozač (u prevodu: mamlaz), koji teško može da podnese preticanje,
    uvek dovodi u opasan rizik vozača i vozilo koji ga je već preteklo, u opasnost. Da danađnji bolidi nisu
    toliko bezbedni, već bi Luis bio invalid ili mrtav, kada je prilikom preticanja pokušavao da spase poziciju i “popeo” na bolid Luisa, pa točkom (barem) dodirnuo, ako ne i udario u kacigu Luisa. Spasla ga je zaštita kokpita. I nikom ništa. Nisam nimalo Hamiltonom navijač, već pratim i volim F1, od 1972.g.

  • Ma jok, vozio čeze. Slepci, ovo je krađa bez presedana.
    Ili mislite da sem blm niko ne zna da vozi? Imate li gram mozga?

    • A da je tatin sin napravio udes, onda bi mozda dobio kaznu.
      Ako je Mercedes nelegalan, neka ih diskvalifikuju iz sampionata. Ali ako mamlaz po svaku cenu ne da poziciju, kaznite ga!
      Nisam navijac Hamiltona, ja sam Ferarijevac ali onaj potez je za strogu kaznu. Da Hamilton nije mudriji od mamlaza, da je bio okrsaj 2 mamlaza, neko je mogao da pogine.

Leave a Reply