Vozač Merecdesa pobedio je na VN Kanade, iako je prvi kroz cilj prošao vozač Ferrarija.
Za neke trka za VN Kanade počela je mnogo pre nego što je zvanična satnica to predviđala. Haas je morao da sa novom šasijom ponovo sklopi Magnussenov bolid, pa će tako Danac startovati iz pitlejna. Merecdes je za vreme tehničkog pregleda posle kvalifikacija pronašao kvar na hidraulici kod Lewisa Hamiltona, ali je nemački tim uspeo da na vreme popravi bolid. Dan je bio najtopliji tokom ovog vikenda, pa je tako temperatura vazduha bila 28 a staze 51 stepen.
Prva trojka morala je da startuje na medijum gumama a istu stvar učinio je i Valtteri Bottas dok je Max Verstappen sa 11. mesta krenuo na tvrdoj komponenti. Vettel je na startu poveo kolonu ispred Hamiltona i Leclerca dok je četvrti bio Ricciardo. Bottas je pao na sedmo mesto, dok su Albon i Giovinazzi imali incident već u prvom krugu. Nemac u Ferrariju je odmah krenuo da postavlja najbolja vremena pa je tako napravio prednost od 1.7s posle tri kruga. Carlos Sainz je odmah otišao do boksa gde je zamene meke za tvrde gume.
Max Verstappen nastavio je da se probija kroz poredak, pa je na zadnjem pravcu u šestom krugu obišao Landa Norrisa i preuzeo 8. mesto. Daniel Ricciardo je sa 4. mesta morao u tim momentima do boksa kako bi takođe meke zamenio za tvrde gume dok je Lando Norris morao da odustane sa trke zbog problema sa zadnjim desnim točkom. Zanimljiv duel u ovoj fazi trke imali su Bottas i Verstappen, gde je vozač Red Bulla pokušavao da se približi i obiđe Finca. U 17. i Nico Hulekenberg je otišao na servis i uradio istu stvar kao njegov timski kolega.
Lewis Hamilton je tada smanjio zaostatak za Sebastianom Vettelom na manje od dve sekunde, jer je Nemac naišao na vozače zaostale za krug a Ferrari je odmah preko timskog radija pozvao vozače i pređu na plan “B”. U 26. krugu Sebastian Vettel je prvi otišao na zamenu guma i uzeo tvrdu komponentu ali Lewis Hamilton nije ispratio vozača Ferrarija već je ostao na stazi. Dva kruga kasnije Britanac u Merecdesu je posetio svoje mehaničare, takođe stavio tvrdu gumu ali se vratio iza Nemca sa oko 4 sekunde zaostatka. Bottas je do boksa otišao tek u 31. krugu dok je Leclerc idalje ostao na stazi sa medijum pneumatikom. Tek u 34. krugu Charles Leclerc je svratio do boksa gde je i on stavio tvrdu gumu.
Lewis Hamilton je u tim momentima uspeo da brzim krugovima smanjim zaostatak za Sebastianom Vettelom na oko 3 sekunde. Bottas je svim snagama pokušavao da obiđe Ricciarda i domogne se 5. pozicije, ali se Australijanac grčevito branio. Razlika između vodećeg dvojca do 37. kruga plana je na ispod 2 sekunde a ubrzo zatim i ispod jedne sekunde. Bottas je tada uspeo da obiđe Ricciarda i dođe do petog mesta. Britanac je Mercedesu je na prilazu za 10. krivinu napravio grešku i blokirao svoj levi pneumatik, poče čega je Vettel uspeo da podigne razliku na 1.3 sekunde.
Borba između vodećeg dvojca vodila se iz sektora u sektor, sve dok Vettel nije pogrešio i otišao preko treće krivine, ali je uspeo da se vrati na stazu i zadrži poziciju ispred Hamiltona. Verstappen je 49. krug odradio za svoj prvi servis, pa je tako svoju tvrdu gumu zamenio za medijum komponentu. Britanac je u Mercedesu je ponovo napravio grešku na kočenju na 10. krivini, što je omogućilo vodećem Ferrariju da zabeleži najbrži krug od 1m14.903s i tako poveća prednost na 1.7s.
Sudije su odličile da kazne Sebastiana Vettela kaznom dodavanja od 5 sekundi zbog neopreznog vraćanja na stazu prilikom izletanja sa treće krivine. U tim momentima Nemac je povećao prednost na 3 sekunde u odnosu na Lewisa Hamiltona. Britanac je u nastavku dodao gas pa je ova razlika na 7 krugova do kraja pala na 1.3 sekunde. Hamilton se približio Vettelu na ispod jedne sekunde ali je Nemac odolevao napadima. Vettel je tako na kraju ispeo da pobedi ispred Hamiltona ali će zbog kazne od 5 sekundi zauzeti drugo mesto ispred Leclerca. Četvrto mesto pripalo je Bottasu kao i najbrži krug na trci ispred Verstappena, Ricciarda, Hulkenberga, Galsya, Strolla i Kvyata.