Mercedes na treningu nije ni koristio meke gume, a i pored toga je Hamilton imao ogromnu prednost.
Na stazu je odmah izašao veliki broj vozača pošto vikend u sprint formatu predviđa samo jedan trening pred kvalifikacije.
Većina timova je na početku koristila tvrde gume, pa su prve pozicije držali Hamilton, Perez i Bottas, koji su imali prednost na srednje-tvrdim.
Oni su se u nekoliko navrata smenjivali u vrhu, a Hamilton je uglavnom bio taj koji je vodio glavnu reč sa 1m22.262s.
To vreme je ostalo najbolje prilično dugo, a ni iza nije bilo mnogo promena, pošto se samo još Verstappen uključio u tu borbu. Iza njih su odličan tempo imali vozači Alpine i Gasly, a nešto kasnije se na srednje-tvrdim gumama toj grupi pridružio i Vettel.
Perez je u svom drugom izlasku na stazu imao nove srednje-tvrde gume što mu je omogućilo da se probije na čelo sa 1m22.127s.
Nakon toga su i ostali promenili gume i u tom periodu su svi bili na srednjoj komponenti. Ricciardo je sa 1m22.003s preuzeo prvo mesto, dok je Gasly bio odmah iza njega sa 0.025s zaostatka.
Dvadesetak minuta pre kraja je većina počela da prelazi na meke gume. Verstappen je na kratko držao prvo mesto, ali ga je onda nadmašio Hamilton sa 1m20.926s. Britanac je međutim uz Bottasa koji je bio treći ostao na srednje-tvrdim gumama, pa su zato njihova vremena izgledala još impresivnije.
Hamilton ovo vreme je ujedno ostalo i najbolje do kraja sesije, a Mercedesovi vozači su bili među onima koji nisu ni koristili meke gume,
Verstappen je na kraju ostao drugi ispred Bottasa, Stroll je imao četvrto vreme, Gasly peto, Vettel šesto, Sainz sedmo, Alonso osmo, Ricciardo deveto, a Perez deseto.
Full details on FP1 👀#ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/F2ebOrFMpd
— Formula 1 (@F1) September 10, 2021
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.