Prvu trojicu vozača je razdvajalo samo pola desetinke.
Na početku sesije smo imali u upotrebi tvrde i srednje-tvrde gume, a Norris je u uvodnim minutima predvodio poredak sa 1m14.197s, manje od desetinke ispre đ Russella, dok je Verstappen na trećem mestu zaostajao ravno dve ipo desetinke.
Hamilton je nakon desetak minuta napredovao na treće mesto, samo stotinki za Russella, dok su Vozači Ferrarija imali nešto veći zaostatak na petom i šestom mestu.
Russell je ubrzo nakon toga skočio na prvo mesto sa 1m14.089s.
Nakon toga su svi imali još nekoliko pokušaja, ali je bilo evidentno da na istom setu guma nisu mogli da urade ništa konkretnije. Ono što je ipak bilo evidentno da su se Red Bull i Ferrari u tim trenucima i dalje mučili da pronađu pravi balans.
Prvi krugove na mekim gumama smo videli nakon dvadesetak minuta. Ferrari je bio među prvima na stazi, a Sainz je postavio najbolje vreme od 1m13.286s, dok je Leclerc bio tri desetinke sporiji.
Potom je Norris razdvojio njih dvojicu sa krugom koji je bio tri stotinke sporiji od Sainzovog, dok je Bottas u tim trenucima bio četvrti, šest desetinki iza lidera.
Verstappen je potom zauzeo treće mesto, iako je bio najbrži u prvom i trećem sektoru, ali je na kraju imao preko dve desetinke zaostatka.
Zatim je Hamilton postavio novo najbolje vreme od 1m13.264s, samo 22 hiljaditinke ispred Sainza.
Russell je u svom krugu napravio veliku grešku u krivini 10, pa je zauzeo tek sedmo mesto, iza Piastrija, koji je u svom pokušaju bio tri desetinke sporiji od Hamiltona.
Zatim je Gasly iznenadio sve kada je sredinom sesije postavio četvrto vreme, manje od desetinke sporije od najboljeg vremena.
Nakon toga su polako počela testiranja trkačkog tempa, a poslednji čovek koji je vozio na novim mekim gumama je bio Perez dvadesetak minuta pre kraja, ali je on postavio vreme dovoljno tek za trinaesto mesto.
Hamilton je na kraju ostao najbrži ispred Sainza i Norrisa koji su bili u okviru od pola desetinke u odnosu na Britanca. Gasly je ostao na iznenađujućem četvrtom mestu ispred Verstappena, koji je ipak imao na kraju dobar trkački tempo.
Leclerc je dobar deo druge polovine treninga proveo u garaži zbog većih promena na podešavanjima bolida i on je na kraju bio šest ispred Piastrija i Russella.
Ocon je potvrdio dobru formu Alpine devetim mestom, dok je Bottas zaokružio plasman prvih deset.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.