Stari rivali će ponovo biti u duelu sutra. Norris i McLaren ponovo fantastični.
Novi probni format kvalifikacija podrazumeva da timovi u Q1 moraju da koriste samo tvrde gume, u Q2 samo srednje-tvrde, a onda u Q3 isključivo meke.
Q1 je doneo velika uzbuđenja i iznenađenja. Neki timovi su iskočili u prvi plan na tvrdim gumama, pre svih Alfa Romeo. Bottas je dobar deo vremena držao prvo mesto, dok ga nije nadmašio Verstappen, ali je na kraju Zhou završio kao najbrži sa 1m18.143s sa dve desetinke prednosti ispred oba vozača Red Bulla.
Na kraju se vodila velika borba za prilaz. U trenutku je delovalo da ćemo izgubiti Norrisa, ali je on uspeo da se spase u poslednjim trenucima. Onaj ko nije uspeo da se izvuče je bio Russell, koji je bio tek 18. i to je ujedno bilo najveće iznenađenje. Pored njega su posle Q1 ispali Albon, Tsunoda, Magnussen i Sargeant.
Drugi deo kvalifikacija je pripao Norrisu koji je sa 1m17.328s, 0.099s ispred Hamiltona i dve desetinke ispred Verstappena, kome je prvi pokušaj brisan zbog nepoštovanja granica staze.
Vremena su na kraju bila neverovatno izjednačena. 15 vozača je razdvajalo 9 desetinki, prvih 11 samo 4.
Glavno iznenađenje je svakako bilo ispadanje Sainza, koji je zaostao samo dve hiljaditinke za Alonsom i tri za Zhouom.
Pored njega, ali i sa nešto većim zaostacima, su ispali još Ocon, Ricciardo, Stroll i Gasly.
Verstappen je posle prve runde krugova u Q3 na mekim gumama imao najbolje vreme od 1m16.612s, a pratio ga je Hamilton sa desetinki zaostatka i Norris, koji je bio još dve iza.
Delovalo je da svetski šampion drži stvari pod kontrolom, ali je u drugom pokušaju vozio loš prvi sektor, koji ga je onemogućio da popravi vreme. To je najbolje iskoristio Hamilton, koji je došao do svoje prve pol-pozicije od 2021. sa svega tri hiljaditinke boljim vremenom. Njemu je to 104. pol-pozicija u karijeri i sutra na jurnjavi prema prvoj krivini ponovo gledamo duel Hamilton-Verstappen.
Lando Norris je bio fantastičan treći sa svega osam stotinki zaostatka za Hamiltonom i njih trojica su bila dalje najbrža od svih.
Četvrti je bio Piastri u drugom McLarenu, čime je još jednom potvrđen napredak koji je britanski tim napravio poslednjih nedelja. Zhou je bio fantastičan peti, dve stotinke ispred Leclerca,, dok je Bottas bio sedmi.
Alonso nije mogao bolje od osmog mesta, mada je zaostao samo hiljaditinku za Bottasom, Perez je bio tek deveti, dok je Hulkenberg kompletirao prvih deset.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Sto sam ranie rekao , evo to se I obistinilo. Ajde sada moji prijateli kriticari recite nesto o mom raniem komentaru da je Hamilton uz samo malo pobolsanja bolida, jedini kojeg se Maks boji I da je jedini koji moze pobediti Maksa I Evo pobedio ga je. Jos samo Alonso je taj koji od vozaca moze pobediti Maksa Ali nazalost on jednostavno nema konja za trku odnosno bolid sa kojim ce moci da se trka. A ono sto sam I danas video je da Aston Martina , na pole razvoja bolida su prosli skoro svi ostali timovi, tako da kozna dali ce Alonso uopste dobiti konkurentan bolid sa kojim bi mogao da osvoji sampijonat. I na kraju ponovicu, steta za Alonsa koji ove godine vozi maestralno. Samo vidite plasman Strola I sve ce vam biti jasno gde u stvari, po mocnosti bolida pripada Aston Martin. Ali Alonso je majstor svog zanata I pravi sampijon kao I Hamilton , koji , bukvalno na misicima vuce napred Astona Martina.