Britanac je bio desetinku ipo brži od Verstappena i svog timskog kolege Bottasa.
Početak drugog treninga je bio odložen na deset minuta zbog popravike koje su radnici morali da obave na stazi.
Na stazi je duvao i prilično jak vetar, a timovi su se na početku ovog treninga odlučili za srednje-tvrde gume.
Vremena u početku su bila oko 1m21s a na čelu je bio Leclerc, a prvi je ispod 81 sekunde vozio Verstappen. Porotom je na kratko najbrži bio i Sainz, pa onda Bottas, a prva sedmorica su u tom trenutku bila u četiri desetinke.
Verstappen je nakon desetak minuta imao manji tehnički problem zbog kog je morao da okonča prvi izlazak ranije nego što je planirao.
U međuvremenu je Perez bio na kratko preuzeo prvo mesto, a Bottas ie brzo reagovao sa 1m20.423s, dok se Sainz probio na drugu poziciju sa pola desetinke zaostatka. Ispred Pereza je uspeo da se ugura i Hamilton, pa je prvu četvoricu je razdvajala svega desetinka ipo.
Većina vozača se u tim trenucima vratila u garaže, a na stazu se nakon kraćih popravki ponovo izašao Verstappen. On je odmah vozio novo najbolje vreme od 1m20.322s i preuzeo prvo mesto od Bottasa.
Nakon kraćeg perioda u garažama, vozači su počeli da izlaze na mekim gumama i Bottas je odmah vratio prvo mesto sa 1m20.181s. Mercedes je u tim trenucima konačno od prvog kruga na novim gumama uspevao da pronađe dobro vreme, pa ke ubrzo Hamilton na novom setu mekih guma spustio na 1m19.837s.
Najbliži dvojcu mercedesa je bio Sainz sa tri desetinke zaostatka, dok je četvrti bio Alonso sa minimalnim zaostatkom za sunarodnikom.
Verstappen je zbog kvara ranije u sesiji imao malo pomeren program pa je poslednji izašao na stazu sa mekim gumama. On je delovao dobro nakon prva dva sektora, ali je sve izgubio u trećem i na kraju je samo uspeo da razdvoji Mercedesove vozače.
Poslednjih 25 minuta je kao i ranije bilo rezervisano za testiranje bolida na različitim komponentama u uslovima sa većom količinom goriva.
Vozači su se dosta mučili da održe meke gume u životu i to se odražavalo na vremena koja su bila i po sekundu sporija od onih koji su bili na srednje-tvrdoj komponenti.
Jasno je da će timovi ponovo gledati da se što pre otarase crvenih guma na trci, a onda sa tvrđim komponentama voze nešto agresivnije.
Hamilton je na kraju ostao najbrži na treningu ispred Verstappena i Bottasa, dok je Sainz bio najbolji od ostalih na četvrtoj poziciji. Alonso je ostao na odličnom petom mestu za njega i to ispred timskog kolege Ocona koji je zaostajao samo stotinki.
Za razliku od Sainza, Leclerc na drugom treningu nije uspeo da postavi reprezentativan krug na mekim gumama pa je bio tek sedmi ispred Ricciarda, Strolla i Pereza koji su kompletirali prvih deset.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.