Mercedes je ponovo imao bolji tempo ispred Red Bulla, Ferrari se razbudio.
Početna faza trećeg treninga je prošla bez mnogo akcije. Kao i obično u akciji su prvi bili vozači Haasa, ali im se ovoga puta pridružio i Tsunoda, koji je juče propustio mnogo vremena nakon udesa na prvom treningu.
Takođe, temperatura staze je bila znatno niža nego juče, pa su i vremena bila nešto sporija.
Jedini od vozača iz većih timova koji je bio na stazi u prvih deset minuta je bio Sainz, koji je morao da isproba novi motor koji je Ferrari noćas ugradio u njegov bolid. Najbolje vreme u tim trenucima je držao Raikkonen, koji je bio upravo ispred Sainza, a obojica su bili na srednje-tvrdim gumama.
Hamilton je bio prvi od vodećih na stazi i on je odmah vozio na mekoj komponenti i zabeležio vreme od 1m18.587s uz došta grešaka u poslednjem spletu krivina.
Njemu se potom Sainz u svom sledećem pokušaju približio na dve desetinke, a onda su se obojica vratili u boks.
U tim trenucima je veliki broj vozača krenuo na stazu, pa je Leclerc na srednje-tvrdim bio pola desetinke sporiji od Sainza, dok je Perez na mekim bio tek četvrti.
Verstappen je sa druge strane na mekim vozio 1m17.510s i ubedljivo preuzeo prvo mesto, dok su Norris i Ocon na srednje-tvrdim ostali iza dva Ferrarija.
Bottas je potom sredinom sesije na mekim gumama vozio novi najbrži krug od 1m17.428s, ali je i on u svom krugu imao gužvu.
Perez je u svom sledećem pokušaju uspeo da se približi na osam desetinki dođe do četvrtog mesta, dok je Leclerc na srednje-tvrdim gumama dodatno popravio vreme i približio se Meksikanca na pola desetinke.
Dvadesetak minuta pre kraja su svi montirali meke gume, pa smo prvo videli Norrisa, koji je došao na treće mesto sa tri desetinke lošijim vremenom od Bottasa.
Potom je Sainz prišao na Bottasu na pola desetinke, ali je onda Finac na novom setu odgovorio sa 1m17.055s.
Samo par trenutaka nakon toga smo videli incident Micka Schumachera u krivini 11 kada je izgubio zadnji kraj i bočno udario u zaštitni zid. Haasov bolid je bio prilično oštećen.
Redari su brzo uklonili bolid i sesija je nastavljena devet minuta pre kraja.
Svi su naravno odmah krenuli na stazu na novim mekim gumama, a Verstappen je odmah postavio novo najbolje vreme od 1m16.914s. Ono se ipak nije dugo zadržalo na vrhu pošto je Hamilton odgovorio sa 1m16.826s i to je ujedno bilo i najbolje vreme na treningu.
Verstappen je do kraja ostao drugi ispred Bottasa, dok su Sainz i Leclerc bili četvrti i peti za Ferrari sa po šest desetinki zaostatka.
Norris je bio šesti u McLarenu, tri desetinke iza Ferrarijevih vozača, Perez je bio tek sedmi, dok su Ricciardo, Alonso i Stroll kompletirali prvih deset.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Bruka i sramota za SK i Sbb. Jel treba još para da bi moglo da se gleda kao do juče?
Dobiće crveni karton i jedni i drugi od mene. Čekam prvi radni dan.
Aj, da se ne ljubimo