Vozači Ferarija zauzeli su prva dva mesta.
Još pre početka sesije stigla nam je potvrda da će Oskar Pjastri propustiti prvi trening a njegovo mesto zauzeće Aleks Dan, dok je u Alpinu slična situacija, pa je Pol Aron zamenio Franka Kolapinta. Vremenski uslovi bili su dobri, temperatura vazduha iznosila je 26 a staze 40 stepeni.
Trening je počao aktiviranjem stanja virtuelnog sigurnosnog automobila koji je veoma kratko trajao a veliki broj vozača odlučio se da radi sa medijum ili tvrdom gumom. Nakon uvodnih minuta prvo vreme postavio je Maks Verštapen od 1m22.644s i to na medijum pneumaticima a iza njega nalazili su se Aleksandar Albon i Lens Strol. Ubrzo zatim Šarl Lekler se popeo na sam vrh – 122.021s i tako se našao ispred Luisa Hamiltona koji je kasnio za 7 desetinki. Kasnije se na stazu pojavio i Lando Noris koji sa vremenom od 1m21.513s došao na čelo – 1m21.513s a ova vodeća trojka koristila je medijum komponentu.
Nakon uvodnih 15 minuta prvo vreme ponovo je pripalo Maksu Verštapenu – 1m21.166s sa medijum komponentom, ali je sa tvrdom gumom sa i učinkom od 1m21.073s na vrha došao Aleksandar Albon. Holanđanin u Red Bulu uspeo je da pre odlaska u pitlej još jednom ostavi najbolje vreme od 1m20.751s a ovoga puta iza njega našao se Šarl Lekler (+0.219s), dok je Pol Aron doživao jedno okretanje na četvrtoj krivini.
Već na polovini sesije vozači su krenuli da rade sa mekim pneumaticima, pa su tako vremena kruga padala. Maks Verštapen je odmah poboljšao učinak na 1m60.692s. Zbog peska koji se nalazio na devetoj Askari krivini, sudije su rešile da izbace crvenu zastavu.
Prekid je trajao skoro desetak minuta, nakon čega je trening nastavljen a većina vozača nastavila je da koristi najmekšu komponentu. Na ovaj način stvari su se malo ubrzale, pa je tako Šarl Lekler postavio najbolje vreme od 1m20.286s ispred Maksa verštapena (+0.406s) i Luisa Hamiltona (+0.477s). Britanac u Ferariju je u sledećem pokušaju dao gas, što ga je dovelo do prve pozicije – 1m20.117s.
Sam kraj prvog treninga bio je težaj za Džordža Rasela koji je parkirao bolid pored staze, zbog čega su sudije izbacile stanje virtualnog sigurnosnog automobila a to je označilo i kraj sesije. Tako je Luis Hamilton zadržao svoje vreme ispred Šarla Leklera i Karlosa Sajnca. Četvrti je bio Maks Verštapen, peti Andrea Kimi Antoneli, šesti Lando Noris, sedmi Aleksandar Albon, osmi Džordž Rasel, deveti Fernando Alonso i deseti Isak Hađar.
Rezultati prvog treninga za VN Italije: