Sesiju je obeležio i udes Kimija Raikkonena.
Vremenski uslovi pred početak drugog treninga bili su manje zahtevni nego na prvom, pošto je noć polako padala a reflektori palili. Tako je temparatura staze bila 31 a vazduha 25 stepeni.
Na samom početku svi osim Ricciarda su izašli na stazu a onda svi osim Raikkonena imali su medijum gumu a Finac je imao namontiran tvrdi pneumatik. Posle prvih krugova Hamilton je postavio najbolje vreme od 1m25.127s ispred Norrisa koji je bio na mekim i Bottsa dok je Verstappen zauzimao tek peto mesto.Hamilton je odmah dodao gas pa je poboljšao svoj učinak na 1m24.946s dok je Verstappen na kratio bio drugi ali je njegov krug bio obrisan. I Latifi je imao jedan incident kada je izgubio kontrolu na 13. krivini pa završio u ogradi ali je uspeo da se izvuče i nastavi trening.
Tada, Bottas se vratio na stazu sa mekim gumama i postavio krug koji je bio dovoljan za drugo mesto sa zaostatkom od 0.146s. To je bio prateći trend pa su i ostali vozači krenuli da rade sa najmekšim pneumatikom, posle čega je Ocon bio na trećem mestu a Lecelrc na 4. Ipak, Bottas je ubrzao ritam i došao do prve pozicije – 1m24.083s dok je Ocon obrisan krug. U tim momentima Hamilton i Verstappen su se pojavili na stazi, pa je tako vozač Mercedesa zauzeo drugo a vozač Red Bulla treće mesto dok je Ocon u naredno krugu došao na vodeću poziciju – 1m24.034s.
Hamilton je u svom novom pokušaju sa medkim gumama postavio krug koji je bio dovaljan za prvo mesto od 1m23.691s. Od tada vozači si krenuli u simulaciju trke, pa je tako Verstappen to činio sa medkim gumama dok je Hamilton imao medijum pneumatike. Na kraju, Raikkonen je doživeo udes na 14. krivini zbog čega je izbačena i crvena zastava što je označilo i kraj treninga.
Rezultati drugog treninga sa VN Abu Dabija
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.