Svi su pred početak ovog vikenda očekivali da će Ferrari i Red Bull voditi glavnu reč u Singapuru, a onda je Hamilton u svom prvom pokušaju u Q3 vozio neverovatan krug.
Prvi deo kvalifikacija je najbolje vozio Daniel Ricciardo koji je sa krugom 1m38.153s na hiper-mekim gumama bio oko pola desetinke brži od Vettela koji je imao problema sa gužvom na stazi u svom prvom pokušaju. Raikkonen je bio treći, dok su vozači Mercedesa ta razliku od ostalih koristili ultra-meke gume i njihovi zaostaci su bili preko jedne sekunde.
Na kraju Q1, najlošija vremena su imali Magnussen, Hartley, Vandoorne, Sirotkin i Stroll i oni prvi završili učešće u kvalifikacijama.
Vozači Ferrarija su bili jedini na početku Q2 koji su hteli da pokušaju da postave dovoljno dobra vremena na ultra-mekim gumama i tako započnu trku na kvalitetnijoj komponenti od ostalih. Ipak, razlika u vremenima između hiper-mekih i ultra-mekih je bila ogromna, pa su na kraju i oni morali da koriste najmekšu komponentu. Na kraju je Raikkonen bio najbrži sa krugom 1m37.194. Što je bilo dve stotinki brže od Verstappena i desetinku ipo od Hamiltona. Vettel je imao problema sa gužvom u svom poslednjem pokušaju, ali je na kraju uspeo da se domogne šestog mesta i prođe u Q3.
Fernando Alonso je bio prvi ispod crte za prolaz u finalni deo kvalifikacija, a pored njega su se od kvalifikacija oprostili još Sainz, Leclerc, Ericsson i Gasly.
Hamilton je već u prvom pokušaju u Q3 vozio neverovatno vreme od 1m36.015s. To je bilo daleko brže od Ferrarijevih vozača, a najbliži mu je bio Verstappen koji je zaostajao tri desetinke. Do kraja niko, pa ni sam Hamilton, nije uspeo da priđe tom vremenu i tako je Britanac došao do pomalo neočekivane pol-pozicije na stazi koja bi trebalo više da odgovara njegovim rivalima. Verstappen je zadržao drugo mesto, dok je treći bio Vettel. Četvrto mesto je pripalo Bottasa ispred Raikkonena i Ricciarda koji su potpuno pali u drugi plan tokom Q3. Prvih deset su kompletirali Perez, Grosjean, Ocon i Hulkenberg.